رونمایی از پوستر «لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده»/ عکس


رونمایی از پوستر «لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده»/ عکس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پوسترنمایش لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده

پوستر نمایش «لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده» به کارگردانی محمد معیری رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، پوستر نمایش «لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده» به طراحی مجید حیدری رونمایی شد. این نمایش به نویسندگی علی اشکان نژاد، کارگردانی محمد معیری و بازی خاطره حاتمی روی صحنه می رود.

در بخشی از توضیحات محمد معیری کارگردان نمایش «لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده» آمده است، پداگوژی یا فرایند فراگیری آموزش، تعبیری بسیار کهن است؛ از دوران باستان تا شکل گیری مدارس اولیه و تا عصر حاضر که معنای بسیار وسیع‌تری یافته است. همان طور که پیداست، پداگوژی مفهومی کلی است که می‌تواند در زمینه‌های متعدد فردی و اجتماعی، کاربردی و پیش برنده باشد.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: در یک اجرای پداگوژیکِ تعاملی، مخاطب، تماشاچی صِرف نیست، و درست در همین نقطه، جریانی اینتراکتیو، مخاطب را به تداخل جدی در جریان نمایش وارد می‌کند. پس در چنین اجرایی ما با تماشاگری منفعل مواجه نخواهیم بود. شکل تعامل مخاطب البته به فراخور اهدافِ اثر، طبعاً در هر اجرا، متفاوت خواهد بود.

از دیگر عوامل گروه که کارگردان را در این نمایش یاری می دهند، می توان به مهرداد وارسته (دستیار کارگردان)، فریبا مهبد (طراح صحنه و لباس)، مجید حیدری (طراح پوستر)، امیر شهاب خرمی (موزیک)، فریور معیری (طراح گریم)، علیرضا محمدی (مدیر روابط عمومی) و امیر پارسائیان مهر (مشاور رسانه ای) اشاره کرد.

نمایش «لثه‌های پشت دندان‌هایت را آزار بده»، در روز پنجشنبه، بیستم دیماه، ساعت ۱۷ در تماشاخانه شانو به روی صحنه می رود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *