روش جدید داعش در اعدام جاسوسان + عکس (+۱۶)

“گروه تروریستی تکفیری داعش” در ادامه اقدامات وحشیانه و جنایات خود، کسانی را که متهم به جاسوسی برای دولت سوریه هستند، با به صلیب کشیدن و فرو کردن چاقو در قلب آنان، اعدام می کند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ “گروه تروریستی تکفیری داعش” در ادامه اقدامات وحشیانه و جنایت آمیز خود، کسانی را که متهم به جاسوسی برای دولت بشار اسد باشند، به شکل فجیعی اعدام می کند.

جلادان این گروه تروریستی متهمان به جاسوسی را در مرکز شهر به صلیب می کشند و سپس در حالیکه چشمان او را بسته اند، در قلب آنان چاقو فرو می کنند.

در روز های گذشته دو مورد از این گونه اعدام ها در شهر “رقه” و در ملاءعام از سوی عناصر این گروه تروریستی انجام شد و تروریست ها تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر نمود.

شایان ذکر است، گروه تروریستی تکفیری داعش با شعار «الخلافه علی منهاج الرسول» اقدام به تشکیل خلافت به اصطلاح اسلامی در مناطقی از “عراق” و “سوریه” کرده است، این در حالی است که بسیاری از اقدامات ترویست های داعشی، از جمله به آتش کشیدن اسرا و یا خفه کردن آنان در آب و …، به هیچ عنوان با روح احکام اسلامی سازگاری ندارد.

از جمله احکامی که گروه تروریستی داعش اجرا کرده و به هیچ عنوان با احکام حقیقی اسلام موافقت ندارد، اعدام به شکل مذکور است که جاسوسان را به صورت زنده، مورد حمله با چاقو قرار داده و با فرو کردن چاقو در قلب آنان، آنها اعدام نماید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.