روش برخورد با عیوب همسرم

ععیوب هسرم

چگونگی برخورد با عیوب و ایرادهای همسرم رمز موفقیت در برطرف شدن مشکلات ارتباطی بین من و اوست. مانند هر نوع گفتگو و ارتباطی، دانستن نکات کلیدی در برخورد درست، لازم و ضروری است تا عشق و صمیمیت زناشویی ام را افزایش دهم و از تعارض و درگیری های بی مورد دور باشم. پس مهم است که بدانم و بتوانم با برخورد درست و بجای خود با عیوب همسرم از آن پلی برای ارتباط عاشقانه خودم با او ایجاد کنم.

وقت انتقاد عیب های خود را در نظر بیاورم

قبل از اینکه درباره عیوب همسرم با او گفتگو کنم ابتدا لازم است نگاهی به خودم بیندازم و ببینم آیا در این زمینه مشکلی ندارم. وقتی که به عیب های خودم توجه می کنم، باعث می شود تا برخورد منصفانه تری نسبت به او داشته باشم و کمکم می کند تا همیشه مشکلات را از او ندانم و برای ایجاد تعادل در رابطه تلاش بیشتری انجام دهم. این امر بسیار کمک کننده است و احساس امیدواری و اعتماد به نفسم بالاتر می رود و فشار روانی کمتری را حس می کنم و توانمندتر و بهتر با مسائل مختلف برخورد می کنم.

نکات مثبت او را بگویم
وقتی که می خواهم در زمینه عیوب او صحبت کنم، بهتراست ابتدا نکات مثبت او را بازگو کنم و از خوبی هایش تشکر کنم، این کار آستانه تحمل و درک او را بالا می برد. بعد از آن هدف از بیان عیب را بخاطر اهداف مشترک زندگی بیان کنم، اهدافی که سازنده است و مصلحت زندگی مشترکمان را در بر می گیرد و همکاری و مشارکت هر دوی ما را می طلبد.

عیب های همسرم را کمرنگ کنم

عذرخواهی اش را بپذیرم

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • ⭕️ اعتماد زنان به مردان درونگرا برای ازدواج بیش تر است.

    محققان دانشگاه “کویینز لند” استرالیا با بررسی خانم‌های اهل استرالیا، کانادا، انگلیس، سوئد و آمریکا (در فاصله سنی ۲۳ تا ۶۶ سال) به این نتیجه رسیدند که دو ویژگی شخصیتی تحصیلات و درون‌گرایی در انتخاب همسر مد نظر آنان قرار دارد. بر اساس نتایج این تحقیق، ۹۹ درصد خانم‌های مورد بررسی نسبت به این دو ویژگی واکنش مثبت نشان داده‌اند.

    این مطالعه همچنین نشان می‌دهد آقایان کم‌حرف، خجالتی و تحصیل‌کرده راحت‌تر اعتماد خانم‌ها را جلب کرده و از سوی آن‌ها مهربان‌تر و باهوش‌تر تلقی می‌شوند.

    سرپرست پژوهش در این خصوص می‌گوید: «اغلب خانم‌های مورد مطالعه تمایل دارند تا فرزندانشان این دو ویژگی را به ارث ببرند، چرا که تصور می‌کنند مردهای درون‌گرا و دارای تحصیلات عالی ویژگی‌های شخصیتی بهتری را از خود بروز می‌دهند و به موفقیت‌های بیشتری در زندگی دست می‌یابند»

  • نظرات بسته شده است.