روشن کردن چند ثانیه ای آتش با ۵ ساعت ماندگاری


روشن کردن چند ثانیه ای آتش با ۵ ساعت ماندگاری

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی,روشن کردن  آتش
در زمان سفر و حضور در نقاط دورافتاده روشن کردن آتش و روشن نگهداشتن آن برای مدت طولانی یک چالش جدی است، اما یک محصول جدید حل این مشکل را ممکن کرده است.

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، تا به امروز آتش روشن کردن در محیط طبیعی مستلزم جمع آوری حجم زیادی چوب و سپس استفاده از بنزین یا نفت و کبریت بوده است. اما این فرایند بسیار وقت گیر و خسته کننده بوده و در محیط های سرد و مرطوب نیز به راحتی ممکن نیست.

 

سیستم تولید آتش قابل حمل رادییت، روشن کردن آتش را در یک قوطی حلبی کوچک به سادگی ممکن می کند. این قوطی قابل حمل که از کاغذ و موم سویای ۱۰۰ درصد قابل بازیافت تولید شده به راحتی قابل استفاده است. برای استفاده از این قوطی تنها کافیست آن را بر روی زمین قرار دهید، درپوشش را بردارید و یک یا دو کاغذ موجود در این قوطی را با کبریت روشن کرده و کنار سایر محتویات آن قرار دهید.

 

با این روش در عرض چند ثانیه به آتش دسترسی خواهید داشت و آتشی که به این شیوه روشن می شود به مدت ۵ ساعت دوام خواهد یافت. برای خاموش کردن آتش باید به روش عادی بر رویش آب بریزید. قوطی این مجموعه و درب آن نیز به گونه ای طراحی شده اند که بارها و بارها قابل استفاده باشند.  وزن این مجموعه ۱.۸ کیلوگرم و قیمت آن ۲۸ دلار است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.