روحانی پیروزی بر داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت


روحانی پیروزی بر داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رییس جمهوری پیروزی بر تروریست های داعش در سوریه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران، نیروی قدس و بویژه سردار قاسم سلیمانی و دیپلمات های کشور تبریک گفت.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز افزود: باید از همه رزمندگان اسلام ، دیپلمات های کشور ، دولت و ملت و رهبر معظم انقلاب ، نیروهای مسلح و ملت عراق و سوریه به خاطر پایان کار گروهی که جز شر ، نکبت ،ویرانی و آدم کشی و توحش چیزی را به همراه نداشتند، تشکر کنم.

 

وی افزود: این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، سپاه، نیروی قدس بویژه سردار سلیمانی و همه کسانی که در این مسیر تلاش کردند، بخصوص دیپلمات‌های کشور که در اجلاس‌های آستانه در راستای حل و فصل دیپلماتیک این مشکل، تلاش را تبریک می گویم.

 

وی خاطرنشان کرد: داعش گروهک تروریستی است که توسط قدرت های بزرگ و برخی کشورهای مرتجع منطقه ارتزاق و مسلح شده بود و با جنایت های خود روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرد.

 

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که کنده شدن بنیان و اساس گروهک تروریستی داعش از سوریه یک خبر خوش برای مردم ایران و منطقه است، گفت: کار اصلی را مردم و ارتش سوریه ،عراق و لبنان انجام دادند و ما براساس وظیفه دینی و اسلامی خود به آنان کمک کردیم.

 

روحانی یادآور شد: گروهک تروریستی داعش توسط قدرت‌های بزرگ و کشورهای مرتجع منطقه حمایت شده و کمک‌های مالی به آنها داده می‌شد، آنچه آنها از موزه‌های عراق و سوریه به تاراج بردند، توسط همین قدرت‌ها در بازارها فروخته شد و ای کاش به همین اکتفا می‌کردند.

 

وی ادامه داد: آنها دختران و زن‌های مردم را هم در بازارها فروختند و جنایاتی را به انجام رساندند که روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کردند. آنها بهترین جوانان منطقه را با خنجر سر بریدند و انسان‌ها را زنده زنده سوزانده و به هیچ کس رحم نکردند.

 

وی ادامه داد: هیچ گاه تصور نمی‌کردیم که در قرن بیست و یکم جنایتکاران مورد حمایت غرب، آمریکایی‌ها و رژیم منحوس صهیونیستی، دست به چنین جنایاتی بزنند و اربابان آنها چه فکرهایی که در سر نمی‌پروراندند؛ آنها تصور می‌کردند که سال‌ها در این منطقه می‌مانند و به غارت و جنایت های خود را ادامه خواهند داد.

 

رییس جمهوری تأکید کرد: امروز با عنایات خدا و مجاهدت‌های ملت‌های منطقه می‌توانیم بگوییم که این شر یا از سر مردم برداشته شده یا کاهش یافته البته آثار افراد باقیمانده از آنها هنوز ادامه خواهد داشت اما اساس و بنیان آنها برچیده شده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.