رمز و رازهای زنان موفق و ثروتمند در چیست؟

زنان موفق و ثروتمند

رمز و رازهای زنان موفق و ثروتمند در چیست؟ ابتدا کلیپ زیر را مشاهده کنید


در پاسخ به آن، مسئله عقیده مطرح گردید و بعد از توضیح مختصر، از یک جهان‏ بینى صحیح و دقیقى که انسان را با واقعیّات آشنا و مأنوس مى‏کند، به یک نقطه بسیار مهمّى رسیدیم که تمام‏ آنچه در روى زمین است براى انسان آفریده شده‏ [خَلَقَ لَکُمْ ما فی الارضِ جَمیعا].

حالا انسان در چه شرائطى مى تواند این مسئولیّت مهمّ و سنگین را، بردوش گرفته و به خوبى از آنها بهره بردارى کند؟ و یا با کدام وضعیّت روحى و روانى مى تواند مدیریّت صحیحى را به کار گرفته، تا به یک هدف تعیین شده توفیق حاصل نماید!؟

خودشناسى، یا کلید تمام سؤالات‏

پاسخ اصلى همه سؤالات درباره خود انسان، و تعریف زندگیش، در یک نکته بسیار باریک و ظریف، متمرکز گردید و آن، مسئله [خودشناسى‏] است زیرا تا انسان به طور کامل شناخته نشود به هیچ چیز، درباره او، پاسخ داده نخواهد شد، بنابراین، با گام اول، مى توان نتیجه نهائى را، در اختیار گرفت.

 

زنان موفق و ثروتمند

عوامل موثر بر موفقیت زنان در زندگی:

⁣?⁣⁣⁣⁣⁣⁣مهارت‌هایی که به زنان جوان کمک می‌کند به‌سمت دستیابی به موفقیت در اوایل دوران حرفه‌ای خود حرکت کنند عبارت‌اند از: سخن‌وری، نوشتن، مذاکره و ارتباطات شبکه‌ای مؤثر. خیلی‌ها ممکن است بعضی از این مهارت‌ها را به‌صورت ذاتی داشته باشند. در غیر این صورت، برای تمرین این مهارت‌ها باید از دوره‌های آموزشی مختلف بهره برد.

⁣? ⁣بسیار مهم است که کارهایی که زنان راهبر در سراسر جهان انجام می‌دهند، به‌صورت علنی و عمومی پذیرفته و تجلیل شود. نقش حیاتی زنان در توسعه‌ی جوامع و اقتصاد باید به‌رسمیت شناخته شود. با برجسته‌کردن این موضوع، کشورها، جوامع و شرکت‌های دیگر هم متوجه می‌شوند که حضور زنان در موقعیت‌ها و نقش‌های به‌اصطلاح مردانه، نه‌تنها غیرمعمول نیست، بلکه باید تبدیل به مسئله‌‌ای عادی شود.

⁣? ⁣⁣⁣ا⁣یجاد محیطی برای موفقیت زنان بسیار حیاتی است: سیاست‌هایی عمومی که زنان را تشویق به موفقیت می‌کنند، محیط‌هایی کاری که به زنانِ موفق پاداش می‌دهند، نظام‌هایی آموزشی که زنان را تا بالاترین استانداردها آموزش می‌دهند و مواردی از این دست.

زنان موفق و ثروتمند

 

هرکس خودش را، بشناسد در حقیقت پروردگارش را شناخته است.

و در حدیث شریف، کلمه [عَرَفَ‏] تکرار گردیده است ولى در مقام بیان دو عرفان نیست بلکه دومى مفّسر و بیان کننده اولى است یعنى اگر انسان به خودش شناخت پیدا کند در همان شناخت پروردگارش را، هم شناخته است.

تحقیق در خودشناسى:

در این جا، دو کلمه عنوان مى شود: ۱- خود [نفس‏] ۲- شناخت [عرفان‏] با اینکه یافتن حقیقت خود، تعریف صحیح آن است یعنى با تحقیق در مورد [خود]، مسئله شناخت معنا پیدا مى کند ولى هر کدام متناسب با خود، تحقیق و تعریف خاصّى وجود دارد، که در بحث هاى علمى مى‏گویند در تحقیقات از هر چیزى دو مقام وجود دارد، ۱- مقام ثبوت ۲- اثبات‏

اولى در مورد واقعیّت هر چیزیست که مورد تحقیق قرار مى گیرد مانند، خود، زندگى، انسان، وو … چه چیز هستند؟ دومى براى تعیین مصداق و روشن کردن تکلیف است به عبارت دیگر، اولى، مقام تصوّر است دومى، تصدیق را شامل مى گردد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.