ربودن دختر۱۲ساله توسط مرد شیشه ای با کمک زن عقب مانده ذهنی


ربودن دختر۱۲ساله توسط مرد شیشه ای با کمک زن عقب مانده ذهنی

شهریور امسال گزارش ربوده شدن دختربچه‌ای به نام «یاسمین» در دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت.

ایران نوشت:در حالی که تجسس‌ها برای یافتن رد پایی از دخترک ادامه داشت، ساکنان محله‌ای در محدوده سرآسیاب تهران در تماس با پلیس مدعی شدند مرد همسایه را دیده‌اند که دختری را به زور به خانه برده اما دخترک پس از شکستن پنجره از مردم کمک خواسته است.با اعلام این گزارش مأموران گشت پلیس بلافاصله به محل اعزام شدند و با ورود به خانه مرد گل فروش دختر هراسان را نجات دادند.

 

دخترنجات یافته به کارآگاهان گفت: «من درپارک سرگرم بازی با زنی به نام نسرین بودم که ناگهان به بهانه‌ای از من خواست با او تا جایی بروم. بعد هم مرا به طرف ماشینی برد که مرد غریبه‌ای داخلش نشسته بود.آنها به زورمرا سوارکرده و به راه افتادند.چند دقیقه بعد هم مقابل خانه‌ای نگه داشتند و مرا به‌‌ زور پیاده کردند. همان موقع نسرین رفت و آن مرد مرا به‌زور به خانه‌اش برد. درحالی که بشدت ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم فقط به طرف پنجره رفتم و شیشه را شکستم تا از مردم کمک بگیرم. چند دقیقه بعد که ناامید شده بودم پلیس زنگ در را زد، اما هرگز نمی‌توانم این لحظات وحشتناک را فراموش کنم.

 

مرد گل فروش، در بازجویی‌ها با اعتراف به آدم ربایی گفت: «من شیشه مصرف می‌کنم و تحت تأثیر حرف‌های «نسرین» آن دختر را دزدیدم و به خانه بردم.»به‌دنبال این اظهارات، زن میانسال نیز دستگیر شد، اما در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد او کندذهن است و هر روز برای بازی و گردش به بوستان محله می‌رود.

 

پس از اعتراف متهم اصلی پرونده و صدورکیفرخواست، پرونده به اتهام آدم ربایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا قضات بزودی رسیدگی به پرونده را آغازکنند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.