رابطه جنسی در مردان مثل چیست؟

رابطه جنسی مردان

اهمیت رابطه جنسی

وقتی رابطه جنسی برای آقایان مثل گرسنگی است

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است و در این نمی توان هیچ تردیدی داشت اما یک سوال ، آقایان در مورد این رابطه چه طرز فکری دارند و خواسته اصلی آنها چیست؟

 

بررسی احساسات و تمایلات مردان در رابطه جنسی
میل جنسی در آقایان در فیزیک شان ایجاد می شود در حالیکه در خانم ها میل جنسی ازحافظه ، ذهن و احساساتشان شروع میشود همین ابتدا اصلی ترین تفاوت خانم ها و اقایان را در این مورد مهم دانستید. در این بخش قصد داریم واقعیت هایی در مورد احساس مردان در مورد رابطه جنسی برایتان عنوان کنیم تا آگاهی شما در مورد مسائل زناشویی افزایش یابد.

احساس واقعی مردان در مورد رابطه جنسی
تستسترون بالا و میل جنسی زیاد
آقایان مقدار زیادی هورمون تستسترون در بدنشان دارند که آنها را به میل جنسی می کشاند در آقایان جوان نعوظ با کوچکترین مورد تحریک میشود .آقایان جوان با دیدن همسرشان به طور برهنه سریع عکس العمل نشان می دهند و این به دلیل داشتن تستسرون به میزان بالا در بدن انهاست.

 

فیلم های جنسی

برای آقایان شهوت نوعی گرسنگی است ؛
هوس انها به میل جنسی مثل هوس آنها به شکلات است هر میل جنسی زندگی را شیرین وخوش می سازد پس این مسئله در حد نرمال و طبیعی هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

میل جنسی برای شان انرژی زاست
برانگیخته شدن میل جنسی آقایان باعث ایجاد صمیمیت در روابط هیجان و تقویت آنها در کار و زندگی می شود .این هورمون ها به آنها انرژی می دهد و باعث می شود بتوانند اهدافشان را دنبال کنند و به همسرشان توجه بیشتری داشته باشند وپایان یک روزسخت رابا ایجاد این رابطه آرام خاتمه دهند.

میل جنسی برایشان یک هیجان واقعی است
زندگی پر از هیجانات است و ارگاسم براحتی و با فعالیت جنسی به اوج می رسد ،هرگونه گفتگو، خنده ، دیدن زیبایی های زنانه از همسرشان برای آقایان ایجاد شهوت می کند.

شهوت راه ابراز عشق برای آنهاست
زمانی که آنها شروع می کنند به گفت وگو های جنسی و رضایت شان می کنند زمان برانگیخته شدن شهوت آنهاست ، وقتی در چنین شرایطی آنها را خودخواه تلقی کنید پریشان می شوند این حالت را ناپسند درنظر نگیرید چرا که آنها به دنبال راهی که برای همسرشان بهتر باشد هستند.

میل جنسی برای شان بازسازی عشق است
برانگیخته شدن میل جنسی آقایان باعث میشود بعد از داشتن یک روز سخت وپرمشغله وقتی به خانه برمی گردند معاشقه لذت بخشی را داشته باشند و نسبت به یکدیگر وفاداری سخاوت مثبت بینی بیشتری پیدا میکنند.
در حالی که خانم ها دوست دارند قبل از رابطه جنسی زمانی را صرف معاشقه کنند اما در آقایان رابطه جنسی ضروری تر است و به آن بسنده می کنند

منبع : گروه ترجمه نمناک

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.