رئیس جمهور چچن: بعد از محکوم کردن ترامپ فیس بوکم بسته شد


رئیس جمهور چچن: بعد از محکوم کردن ترامپ فیس بوکم بسته شد

اخبار,اخبار بین الملل,رمضان قدیروف

رمضان قدیروف رئیس جمهوری منطقه خودمختار چچن در فدراسیون روسیه روز چهارشنبه موضع گیری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در برابر رویدادهای ایران، غیرقابل قبول و بی اساس خواند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری چچن با بیان اینکه فقط حکومت و مردم ایران می توانند مسائل کشور خود را حل کنند، اظهار داشت: روسیه به عنوان همسایه ایران، علاقه مند به صلح و آرامش و ثبات در این کشور است.

 

به گفته وی، ترامپ در حالی از ایران می خواهد که حق معترضان را برای بیان دیدگاه هایشان، فراهم کند که دولتش در برابر بسته شدن حساب کاربری منتقدان خود در شبکه های اجتماعی سکوت می کند.

 

قدیروف افزود: آمریکا حمایت ایران از مبارزه دولت سوریه با گروه تروریستی داعش و حق ملت فلسطین برای تاسیس حکومت مستقل خود به پایتختی قدس را پشتیبانی از تروریسم می خواند.

 

قدیرروف بار دیگر به بسته شدن حساب کاربری خود در فیس بوک به بهانه قرار گرفتن نام وی در فهرست تحریم های آمریکا اشاره کرد و افزود: فیس بوک چرا حساب های کاربری سیاستمداران کشورهای آمریکای لاتین را نمی بندد که نامشان در فهرست تحریم ها قرار دارد.

 

قدیروف گفت: چرا زمانی که فیس بوک حساب کاربری مرا به بهانه واهی می بندد، دولت آمریکا به رغم اینکه این اقدام بی پایه و اساس است، آن را محکوم نمی کند و سکوت می کند.

 

وی تصریح کرد: وزارت امور خارجه آمریکا از اینکه به صراحت، دیدگاه خود را در باره اقدامات آمریکا در جهان اسلام بازگو می کنم، ناراحت است.

 

قدیروف گفت: علت بسته شدن حساب کاربری من در فیس بوک، محکوم کردن تصمیم ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس است.

 

به گزارش ایرنا، حساب کاربری رمضان قدیروف در فیس بوک و اینستاگرام از دو هفته پیش همزمان با قرار گرفتن نام وی در فهرست تحریم های آمریکا علیه روسیه، بسته شده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.