دیوارپوش های آذران

دیوارپوش های آذران

دیوارپوش های آذران

دیوارپوش,انواع دیوارپوش,انواع مدل دیوارپوش

 
دیوارهایی زیبا و یک دست که هر سال نیاز به رنگ کردن نداشته باشند و همچنان زیبا بمانند، غیر قابل تصور نیست. دیوارپوش ها به این رویا رنگ واقعیت داده اند تا با استفاده از آن ها، زیبایی بی نظیر در داخل محوطه مورد نظر، ایجاد شود. درست است که استفاده از دیوارپوش ها چندین دهه است که رایج شده است اما دیوارپوش های قدیمی از چوب و سیمان ساخته می شدند که علاوه بر هزینه بالایی که داشتند، تخریب کننده محیط زیست نیز بودند. قطع درختان برای زیبایی دیوارها، کار غیر منصفانه ای بود. همین امر باعث شد شرکت های تولیدی دیوارپوش ها، به فکر محصولات جایگزین دیگری باشند.

نسل جدید دیوارپوش ها، که جلوه متفاوتی به فضای دیوار می بخشند، پی وی سی ها هستند. دیوارپوش های پی وی سی که تقریبا متداول ترین دیوارپوش های شرکتی هستند، عایق صوت و دما می باشند و از استحکام مناسبی برخوردارند. اگر دیوارپوش پی وی سی با زیرساز فلزی نصب گردد، مکانی برای مخفی سازی تاسیسات ساختمانی فراهم می آید. رنگ بندی متنوع پی وی سی ها و مقاومت آن ها در برابر رطوبت، آن ها را متمایز از سایر دیوارپوش ها کرده است.

دیوار پوش ام دی اف از دیگر دیوارپوش های مورد استقبال خریداران است که به عنوان فینیشینگ و متریال نهایی کار و یا به عنوان متریال زیر کار مورد استفاده قرار می گیرد. ام دی اف با روکش ملامینه، هایگلاس، چوب طبیعی و رنگ پالیشی از انواع دیوارپوش های ام دی افی است که بسته به نوع مکان، استفاده می شود.

دیوارپوش چرمی از جمله دیوارپوش هایی است که دکوراسیون داخلی را خیره کننده می کند. از دیوارپوش های چرمی در فضای داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها و پارکینگ ها و… استفاده می شود. این دیوارپوش ها به صورت سه بعدی و نرم طراحی شده اند که به دلیل مواد اولیه سازنده آن ها، دیوارها را عایق حرارت و صدا می کنند. این دیوارها آتش نمی گیرند از این رو در مکان هایی که از مواد اشتعال زا به وفور استفاده می شود می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

دیوارپوش سه بعدی از زیباترین و پرطرفدارترین دیوارپوش هایی است که در دکوراسیون داخلی در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش های سه بعدی، نمای شگفت انگیزی به دیوارها می دهند. وزن بسیار پایین آن ها و خاصیت ضد آب بودن دیوارپوش های سه بعدی، محبوبیت این نوع دیوارپوش را نسبت به دیوارپوش های دیگر دوچندان کرده است.
 
دیوارپوش آلومینیومی از قطعات کوچک آلومینیوم کامپوزیت که با کیفیت بالا تولید شده اند، تشکیل شده است. تنوع رنگ و طرح در این نوع دیوارپوش نیز به چشم می خورد. قطعات دیوارپوش آلومینیومی دارای چسب دو طرفه است از این رو به آسانی می توان آن ها را روی کلیه سطوح نسب کرد. با استفاده از دیوارپوش های آلومینیومی، جلوه متفاوتی به دیوارهای داخلی منزلتان دهید.

دیوارپوش سنگی که نوع آنیک آن بسیار پرطرفدار است، جلوه بی نظیری به منزل و فضاهای دکوراسیون شده می دهد. بیشتر استفاده از این دیوارپوش ها در داخل منازل مسکونی است اما در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت ها و برخی هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در خانه بخش شومینه، دیوار نشیمین و پشت تلویزیون، با استفاده از دیوارپوش سنگی متمایز از سایر بخش های منزل می شود.

دیوارپوش شیشه ای نیز از دیگر دیوارپوش های پر طرفدار است که بیشتر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها کاربرد دارد. دیوارهای شیشه ای یک دست با رنگ ایده آل، حس خوبی را در فضا ایجاد می کند و فضا را متمایز از سایر قسمت ها می کند. تنوع رنگی در دیوارپوش های شیشه ای، می تواند ست بی نظیری با وسایل اطراف آن ایجاد کند. برای  مثال اگر سرویس آشپزخانه شما سبز است، دیوارپوش شیشه ای سبز، تناسب رنگی زیبایی به مکان شما می بخشد.

 

دیوارپوش,انواع دیوارپوش,انواع مدل دیوارپوش


کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.