دکوراسیون هایی که در سال ۲۰۱۸ از مد افتاده اند


دکوراسیون هایی که در سال ۲۰۱۸ از مد افتاده اند

مدهای دکوراسیونی که در سال ۲۰۱۸ جایی ندارند

تُن های لایت صورتی، کابینت های دو رنگه و لوازم دکوری برنجی همگی قرار است در سال ۲۰۱۸ حرف زیادی در دکوراسیون داشته باشند. اما در برابر اینها برخی مدها نیز هستند که طبیعتا کاهش پیدا می کنند.

 

با استفاده از نظر برخی متخصصان دکوراسیون می خواهیم مواردی که دیگر در سال ۲۰۱۸ جایی در دکوراسیون ندارند را به شما معرفی کنیم.

 

لامپ های کلاسیک

لامپ های طرح دوران ادیسون طی سال های اخیر یکی از بزرگترین مدهای نور پردازی بود اما طراحان دکوراسیون بر این عقیده هستند که دیگر زمان آن رسیده که استفاده از آنها را کنار بگذاریم. شاید شما هم دوست داشته باشید از وسایل قدیمی که زنگ و بوی کلاسیک را به دکوراسیون خانه منتقل می کنند استفاده کنید اما استفاده از این لامپ ها مخصوصا در فضاهایی مانند کافی شاپ بیش از حد صورت گرفته. دیگر زمانش رسیده که متفاوت شوید.

 

اشتباهاتی در دکوراسیون 2018,راهنمای استفاده از مدهای 2018

استفاده از لامپ های طرح دوران ادیسون را کنار بگذاریم

 

کانترهای گرانیتی

با اینکه از چنین مواردی در بیشتر آشپزخانه ها استفاده می شود اما برخی شروع به استفاده از جایگزین هایی کم هزینه تر و در عین حال با دوام کرده اند مانند کوارتز. گرانیت بسیار با دوام تر است این را نمی توان انکار کرد اما زیبایی کوارتز را ندارد.

 

مدهای دکوراسیونی,نکته هایی برای دکوراسیون 2018

استفاده از کورتز را جایگزین کانترهای گرانیتی کنید

 

کفِ جنس بامبو

خیلی ساده می گویم کفِ جنس بامبو دیگر تاریخش گذشته. دوام این جنس بسیار پایین است و در صنعت دکوراسیون بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است. یک دلیل دیگر: زمانی بامبو انتخابی مناسب محیط زیست به حساب می آمد اما گفته می شود نگرانی ها درباره تاثیر منفی آن روی تنوع زیستی و انتشار کربن افزایش یافته.

 

دکوراسیون و چیدمان سال 2018,تکنیک های از مد افتاده دکوراسیون 2018

دوام کف جنس بامبو بسیار پایین است

 

شلف های باز

شلف های باز در عکس ها عالی هستند اما در زندگی واقعی چنین نیست مخصوصا در آشپزخانه چون ما معمولا آنقدر وسیله داریم که دیگر جای چیدن وسائل تزئینی روی هم نیست.

 

دکوراسیون های از مد افتاده,تکنیک های از مد افتاده دکوراسیون

شلف های باز در عکس ها عالی هستند اما در زندگی واقعی چنین نیست

 

مخزن های دست ساز

به لطف سایت های مختلف ساخت کار دستی خیلی ها با ساخت ابزار دست ساز مشغول تزئین خانه خود هستند. با این حال این رویکرد گاهی دلپذیری خود را از دست می دهد. فرض کنید فضای خانه تان پر شود از کارتن کفش و لوله های دستمال توالت که با آنها این وسائل را ساختید! خانه آن ابهت خودش را از دست می دهد.

 

نکاتی برای چیدمان و دکوراسیون 2018, دکوراسیون و چیدمان سال 2018

با وسایل دورریختنی کاردستی درست کنید

 

رز گلد

بالاخره از رُز گُلد خلاص شدیم. این رنگ نیز چند سالی بسیار مد بود و استفاده بیش از حد از آن باعث شد در سال جدید کنار گذاشته شود و گرنه خود رنگ ایرادی ندارد. امسال مردم بیشتر به سمت رنگ های مات و میکس متال می روند.

 

راهنمای استفاده از مدهای 2018,مدهای دکوراسیون 2018

امسال مردم بیشتر به سمت رنگ های مات و میکس متال می روند

 

استفاده از چوب های قدیمی

گاهی چیزهای خوب نیز کنار گذاشته می شوند. با اینکه احیای چوب های قدیمی و استفاده از آنها در دکوراسیون به نفع محیط زیست است اما کمی بیش از حد از آن استفاده شده. با این حال امیدوار هستیم باز هم از این سبک استفاده شود ولی با خلاقیت بیشتر.

 

راهنمای استفاده از مدهای 2018,مدهای دکوراسیون 2018

استفاده از چوب های قدیمی کنار گذاشته شده اند

 

منبع : bedunim.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.