دکوراسیون اتاق کودک با ایده های تزیینی!

دکوراسیون اتاق کودک با ایده های تزیینی!

 

اتاق کودک با قسمت های دیگر خانه متفاوت است و بزرگترین تفاوت آن حضور کودکی پر انرژی با روحیه شاد و شاد است. شما با کمی هزینه و خلاقیت زیاد می توانید دکوراسیون اتاق کودک خود را به سبکی معجزه آسا تغییر شکل دهید و آن را برای فرزند خود به فضایی ویژه و دوست داشتنی تبدیل کنید.

۱- گالری هنری کوچکی خلق کنید.

جادوی هنر را ببینید! دیوارهایی که با هنرهای ایجاد شده از نقاشی، کاردستی کودک خودتان یا تصاویری از روزهای اول زندگی فرزند تزیین شده باشد، زیبایی فضا را چند برابر می کنند. برای این منظور می توانید از تابلوهای رنگی زیبا برای قاب کردن هنر و نقاشی کودک خود استفاده کنید تا انرژی بیشتری به فضا ببخشید.

دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک

از تابلوهای رنگی زیبا برای قاب کردن نقاشی یا عکس کودک خود استفاده کنید

۲- نقش و طرح در دکوراسیون اتاق کودک

یکی از راهکارهایی که به کمک آن می توان تفاوت و خاص بودن را به دکوراسیون اتاق کودک اضافه کرد، استفاده از نقش، طرح و الگوهای متفاوت درون فضا است. کوسن های رنگی با نقش های زیبا، فرش های گل گلی و مانند آنها می تواند طراحی اتاق کودک را به سمتی پیش ببرد که فرزند شما درون آن احساس شادابی و سرزندگی کند و بداند که فضای دنج او هیچ جای دیگری پیدا نمی شود.

تزیین اتاق کودک,ایده هایی برای تزیین اتاق کودک

استفاده از کوسن های رنگی و فرش های گل گلی اتاق کودکتان را شاداب و سرزنده می کند

۳- وسایل و مبلمان متفاوت

از وسایل و لوازمی در دکوراسیون اتاق کودک استفاده کنید که در طول زمان آنها را جمع آوری کرده اید. لزومی ندارد ست مبلمان و وسایل را خریداری کنید. با این راهکار نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی کرده اید، بلکه دکوراسیون اتاق خواب رنگی و متفاوتی را بوجود آورده اید که وسایل قدیمی ولی با چیدمان و سبک جدید در آن به کار برده شده است.

وسایل تزیینی اتاق کودک,نکاتی برای چیدمان اتاق کودک

از وسایل و لوازمی در دکوراسیون اتاق کودک استفاده کنید که در طول زمان آنها را جمع آوری کرده اید

۴- اضافه کردن دست دوزها به دکوراسیون اتاق کودک

صندلی میز تحریر اتاق کودک یا هر سطح نشستن دیگری را می توانید به سادگی و با دوختن کوسن های زیبا و رنگی تزیین کنید. چه بهتر که صندلی سفید رنگ و ساده باشد تا هنر دست شما جلوه بیشتری در دکوراسیون اتاق کودک داشته باشد.

دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک, ایده هایی برای چیدمان اتاق کودک

صندلی اتاق کودکتان را می توانید به سادگی با دوختن کوسن های زیبا و رنگی تزیین کنید

۵- لوازم دکوری کوچک بسازید

نیازی نیست که یک هنرمند تمام عیار باشید، کافی است کمی به دنبال ایده های خلاقانه برای وسایل تزیینی اتاق کودک خود باشید. چسباندن و آویزان کردن کاغذ رنگی، تکه های پارچه یا هر وسیله خرده ریز دیگر می تواند جرقه ای در ذهن تان ایجاد کند. وقتی فرزند شما بدانید که هنر شما همیشه در کنارش است، احساس امنیت بیشتری را احساس می کند.

ایده هایی برای تزیین اتاق کودک،دکوراسیون اتاق کودک

چسباندن و آویزان کردن کاغذ رنگی یا تکه های پارچه می تواند جرقه ای در ذهن تان ایجاد کند

۶- تخت خواب کودک را تزیین کنید.

سر تختی تخت خواب کودک پتانسل زیادی برای قرار دادن وسایل تزیینی و استفاده از لوازمی است که کودک به آنها علاقه دارد. عروسک های زیبا یا وسایلی که حضورشان در بالای سر کودک خطر آفرین نیست، فضای اتاق کودک را شاد و کودکانه می کند. فراموش نکنید که ایده های رنگی روی تخت خواب هم جذابیت زیادی دارند. عروسک های نرم محبوب فرزندتان و کوسن های رنگی روی تخت خواب کودک، پیشنهادی برای اختصاصی کردن فضای اتاق صرفا برای فرزند خودتان است.

طراحی و دکوراسیون اتاق کودک,ایده هایی برای دکوراسیون اتاق کودک

تخت کودکتان را با عروسک های زیبا یا وسایلی که برایش خطر ندارد تزیین کنید

۷- دیوارهای خلاقانه برای اتاق کودک

به جای اینکه از یک رنگ برای دیوارپوش استفاده کنید،کمی خلاقیت به خرج دهید و رنگ های متعددی را به دیوار اتاق کودک بزنید. خطوط عمودی و افقی در روی دیوار شاید به نظر ساده برسد، ولی می تواند تحول خوبی را در اتاق کودک بوجود بیاورد. حتی می توانید با استفاده از رنگ اثری هنری روی دیوار بوجود بیاورید و آن را قاب کنید.

ایده هایی شاد برای چیدمان اتاق کودکان, وسایل تزیینی اتاق کودک

می توانید با استفاده از رنگ اثری هنری روی دیوار بوجود بیاورید و آن را قاب کنید

۸- استیکر دیواری بزرگ

گرافیک در طراحی اتاق کودک می تواند هویت فضا را به خوبی نشان دهد. زمانی که می خواهید برای اتاق کودک استیکر دیواری انتخاب کنید، به اندازه های بزرگ استیکر فکر کنید. با این کار شما تخیلات کودک خود را پرورش می دهید.

نکاتی برای چیدمان اتاق کودک,طراحی و دکوراسیون اتاق کودک

زمانی که می خواهید برای اتاق کودک استیکر دیواری انتخاب کنید، به اندازه های بزرگ استیکر فکر کنید

۹- آویزهای سقفی زیبا بسازید.

هیجان را به اتاق کودک وارد کنید و آویز سقفی را خودتان بسازید. پرنده، پروانه و اشکال هندسی گزینه های خوبی هستند تا آنها را در قالب کاغذ یا پارچه های رنگی برش زده و بعد از چسباندن روی نخ یا کاموا، حلقه ای درست کنید و رشته ها را به دور حلقه ببندید. وقتی آویز سقفی دست ساز را بالای سر کودک بر روی سقف نصب کنید، رویا و خیال پردازی در کودکتان بیدار می شود.

طراحی و دکوراسیون اتاق کودک,ایده هایی برای تزیین اتاق کودک

آویز سقفی دست ساز را بالای سر کودک بر روی سقف نصب کنید

منبع : chidaneh.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.