دلیل عصبانیت «نیمار» مشخص شد


دلیل عصبانیت «نیمار» مشخص شد

اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

نیمار که در دیدار تیمش مقابل دیجون ۴ گل زده بود به خاطر تشویق کاوانی توسط هوادارانی که می‌خواستند بازیکن اوروگوئه‎ای ضربه پنالتی را بزند عصبانی شد.

به گزارش مهر، با وجود پیروزی ۸ بر صفر تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن مقابل دیجون و زدن ۴ گل توسط نیمار، این بازیکن برزیلی در پایان بازی پارک دپرنس را با عصبانیت ترک کرد، حتی داخل زمین با هم‎تیمی‎هایش شادی هم نکرد.

 

ستاره برزیلی طبق ادعای روزنامه فرانسوی اکیپ مستقیما و بلافاصله بعد از زده شدن سوت پایان بازی به رختکن رفت. دلیلش هم این بود که از حمایت و تشویق هواداران از کاوانی خوشحال نبود. قبل از زدن پنالتی‎ای که نیمار آن را زد و تبدیل به گل هشتم تیمش کرد هواداران پاریسی نام کاوانی را صدا می‎زدند تا او پشت ضربه بایستد.

 

اگر کاوانی پشت ضربه می ‏ایستاد و آن را گل می‏‌کرد تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه فرانسوی می‎شد، او در حال حاضر ۱۵۶ گل در ۲۲۶ بازی برای این تیم زده است. هم‎اندازه زلاتان ایبراهیموویچ که این تعداد گل را در ۱۸۰ بازی زده است.

 

هرچند نیمار برای زدن ضربه پنالتی پافشاری کرد و بدون توجه به کاوانی توپ را برداشت تا خودش بزند و این موضوعی بود که هواداران آن را دوست نداشتند و منجر به تشویق کاوانی شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.