دلیل حضور منصوریان و دیدار با مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شد


دلیل حضور منصوریان و دیدار با مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شد

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی پیشین آبی پوشان برای اولین بار بعد از استعفا از سمت خود ظهر امروز راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و با سیدرضا افتخاری دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال در پایان دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان از سمت خود استعفا داد و مدیران این باشگاه وینفرد شفر را جایگزین او کردند. منصوریان بعد از کناره گیری از سمت خود تا به امروز در ساختمان باشگاه رویت نشده بود. 

 

منصوریان ظهر امروز راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و در دفتر سیدرضا افتخاری با وی دیدار و گفتگو کرد. پیگیری های خبرنگار مهر در این خصوص مشخص کرد منصوریان نه برای پیگیری مطالبات، بلکه برای دریافت فسخ رسمی قرارداد و گرفتن نامه برای اداره مالیات به دیدار افتخاری رفت.

 

سرمربی پیشین استقلال پیش از این هم اعلام کرده بود بعد از استعفا، خود را از باشگاه استقلال طلبکار ندانسته و ادعایی برای دریافت مطالبات ندارد. او تنها برای گرفتن گواهی و ارائه به اداره مالیات به باشگاه استقلال رفته بود.

 

پس از برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان، از علیرضا منصوریان نیز به عنوان یکی از گزینه های مد نظر مسئولان این باشگاه نام برده شد. با این حال مشخص نیست مقصد او سپاهان خواهد بود یا همچنان بدون تیم خواهد ماند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.