دلار در مسیر صعود/نوسان قیمت طلا و سکه ادامه دارد


دلار در مسیر صعود/نوسان قیمت طلا و سکه ادامه دارد

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سکه و طلا
در آخرین روز معاملات بازار تهران،دلار امروز تا ۴۸۵۶ تومان بالا رفت اما با کاهش ۱۳ تومانی مواجه شد و ۳۸۳۸ تومان باقی ماند.این نوسان البته نسبت به روز گذشته روند افزایشی نشان می دهد. 

به گزارش خبرآنلاین،در بازار معاملات امروز تهران،دلار،یورو،سکه و طلا با نوسان قیمت روبرو شدند.در بازار معاملات طلا،با وجود کاهش قیمت اونس در بازار جهانی اما قیمت مثقال طلا تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشت و کماکان هر مثقال طلا ۶۶۳ هزار تومان به فروش می رسد.هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۱۵۳ تومان نرخ خورد.

 

در بازار سکه اما قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی نسبت به روز گذشته ۴ هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت یک میلیون و ۶۳۹ هزار تومان فروخته شد.سکه طرح قدیم کماکان یک میلیون و ۶۰۶ هزار تومان و نیم سکه با ۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۸۰۷ هزار تومان رسید.

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سکه و طلا

امروز ربع سکه نسبت به روز گذشته ۴ هزار تومان افزایش قیمت نشان می دهد و با قیمت ۵۰۵ هزار تومان معامله می شود.

 

سکه گرمی اما امروز ۳ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۳۳۸ هزار تومان قیمت گذاری شد.

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سکه و طلا

قیمت ها امروز در بازار ارز،افزایشی بود.هر دلار آمریکا امروز در بالاترین معامله به ۴ هزار و ۸۵۶ تومان رسید.دلار صرافی های بانکی ۴ هزار و ۷۶۹ تومان قیمت خورد و دلار برای عرضه در بازار سلیمانیه نیز۴۸۱۹ تومان معامله شد.

 

یورو نسبت به روز گذشته کماکان روند افزایشی دارد.به دنبال کمبود دلار در بازار فروش یورو رونق گرفته و این موضوع موجب افزایش این پول اتحادیه اروپا شده است.امروز هر یورو ۵۸۱۶ تومان فروخته شد و پوند انگلیس هم ۶۹۱۰ تومان معامله شد.

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سکه و طلا

در بازار جهانی بیت کوین به دلیل خبر ممنوعیت تبلیغات در گوگل با کاهش چشمگیری روبرو شد و هر بیت کوین ۷ هزار و ۸۵۳ دلار قیمت گذاری شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.