دفاعیه دانشگر در مورد صحنه جنجالی بازی با پدیده!

دفاعیه دانشگر در مورد صحنه جنجالی بازی با پدیده!

دفاعیه دانشگر در مورد صحنه جنجالی بازی با پدیده!

اخبار,اخبار ورزشی

مدافع استقلال نسبت به صحنه جنجالی بازی با پدیده واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، استقلالی ها در پایان بازی با پدیده به شدت از عملکرد داور بازی شاکی بودند چراکه اعتقاد داشتند داور خطای پنالتی روی اسماعیلی را نگرفته است، گل سالم این تیم را مردود اعلام کرده و البته الهیار صیادمنش را به ناحق از زمین بازی اخراج کرده است.

 

با این حال پدیده ای ها هم به دقیقه ۱۰ بازی استناد می کنند، جایی که دانشگر حسین مهربان را به زمین زد و آنها اعتقاد دارند در این صحنه مدافع استقلال باید از زمین بازی اخراج می شد.

 

محمد دانشگر در واکنش به این صحنه به خبرنگار ورزش سه گفت: من دوست نداشتم در مورد این صحنه صحبت کنم ولی تجربه من در سال هایی که در فوتبال هستم می گوید کمتر داوری در این صحنه به بازیکن کارت قرمز نشان می دهد.

 

او ادامه داد: فاصله مهربان با دروازه بسیار زیاد بود ضمن اینکه اگر او از من رد می شد، به طور قطع روزبه چشمی به او می رسید چون او به عنوان یار پوششی من ایستاده بود.  این را هم بگویم در قوانین جدید داوری این صحنه اصلا کارت قرمز ندارد چون درگیری برسر توپ بوده است و من پیراهن بازیکن را نکشیدم که قرار باشد از زمین بازی اخراج شوم. همانطور که گفتم طبق قانون جدید داوری این صحنه کارت قرمز نداشت.

 

مدافع استقلال در مورد اینکه تعدادی از کارشناسان گفته اند که این صحنه کارت قرمز داشته است هم می گوید: اظهار نظر های کارشناسان داوری محترم است اما من قانون را گفتم و خطای من اصلا اخراج نداشت.  

 

محمد دانشگر در مورد اشتباه های داوری در نیم فصل اول که به ضرر استقلال بوده است هم می گوید: من خدایی ناکرده نمی خواهم کسی را متهم کنم ولی کارشناسان داوری باید شرایط حساس ما را درک کنند. هواداران از ما نتیجه می خواهند ولی یک اشتباه داوری باعث می شود که تمام زحمت های ما نقش برآب شود، من در مورد یک داور خاص حرف نمی زنم و به طور کلی در مورد چینش داوران صحبت می کنم وگرنه آقای زاهدی فر از داوران خوب فوتبال ما هستند. 

 

اخبار,اخبار ورزشی

وی افزود: شما حساب کنید اگر در بازی با سپاهان پنالتی ما گرفته می شد  و در بازی با پدیده گل سالم ما مردود اعلام نمی شد چقدر شرایط ما بهتر بود. الان ۳ امتیاز به امتیازهای ما اگر اضافه کنید اختلاف ما با صدر جدول می شد ۵ امتیاز، حالا اصلا بحث بازی های دیگر را ندارم. البته بازهم می گویم من یک داور خاص را نمی گویم و کلا در مورد شرایط حساس خودمان حرف می زنم.

 

 

دانشگر در مورد ناراحتی هواداران استقلال هم می گوید: واقعا داورها باید با حساسیت بیشتری برای تیمی مثل استقلال انتخاب شوند. هواداران استقلال میلیونی هستند و واقعا گناه دارند، ما بعد از هفته های اخیر لیگ برتر به اوج آمادگی رسیده ایم، واقعا پیش بینی همه جا را کرده بودیم به جز اشتباه داوری که در هفته آخر نیم فصل ترمز تیم را کشید.

 

او در مورد شرایط فوق العاده دفاعی استقلال در هفته های اخیر هم می گوید: سازمان دفاعی تیم ما فوق العاده است، ۱۱ بازیکن در تیم ما دفاع می کنند و نه یک بازیکن و این یک اتفاق فوق العاده است که توانستیم در چند بازی پشت سر هم دروازه تیم خود را بسته نگه داریم.

 

مدافع استقلال در مورد شرایط خوب خودش هم در هفته های پایانی لیگ برتر می گوید: وقتی به استقلال آمدم می دانستم اولش خیلی سخت است و باید فشار زیادی را تحمل کنم. خدا را شکر می کنم روزهای سخت اول فصل گذشته است و هواداران من را در این تیم بزرگ قبول کرده اند. اگر باشم با جان و دل بازی می کنم و اگر هم در ترکیب نباشم با تمام وجود برای موفقیت تیم دعا می کنم.

 


کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.