دسیسه زن دوم برای قتل شوهر سه زنه


دسیسه زن دوم برای قتل شوهر سه زنه

همسردوم مرد جوان سه زنه که برای کشتن شوهرش، آدمکش استخدام کرده بود، همراه همدستانش پای میزمحاکمه ایستادند.

به گزارش ایران؛ براساس محتویات پرونده، ماجرا از سال ۹۳  در پی ناپدید شدن مرد جوانی در هشتگرد کرج شروع شد. پسر این مرد که به اداره آگاهی رفته بود اعلام کرد پدرش چند روزقبل از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است.

 

پس ازاین شکایت، تحقیقات تخصصی برای یافتن مرد گمشده – محمد، ۳۵ ساله – در دستور کار قرار گرفت، تا اینکه کارآگاهان پس از بررسی‌های تخصصی پی بردند او آخرین تماس‌های تلفنی‌اش با مرد غریبه‌ای به نام غلام از همشهریانش بوده است. از سوی دیگر آنها در تحقیقات نامحسوس پی بردند همسر دوم مرد گمشده – مریم – نیز تماس‌های زیادی با همین مرد غریبه داشته و با وی در ارتباط بوده است. بنابراین بازجویی از زن جوان آغاز شد و کارآگاهان دریافتند میان مریم و مرد غریبه – غلام – رابطه پنهانی وجود دارد. بنابراین غلام در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها و با مشاهده مستندات پلیسی پرده از راز قتل مرد سه زنه برداشت.

 

متهم به کارآگاهان جنایی گفت: مریم، همسر دوم دوستم بود. او در تماس‌های تلفنی‌اش به من گفت که شوهرش سه زن دارد ولی او را به شدت اذیت می‌کند و با دختران جوان دیگر هم رابطه دارد. مریم پس از چند تماس تلفنی و ملاقات با من درخواست کرد شوهرش را سربه نیست کنم.  بابت این کار هم ۲۰ میلیون تومان پرداخت. من هم وسوسه شدم و موضوع را با دو نفر از دوستانم در میان گذاشتم و سرانجام با هم نقشه قتل محمد را کشیدیم.

 

فرار یکی از متهمان به خارج

متهم در ادامه گفت: طبق نقشه یکی از دوستانم به نام فتح‌الله که نگهبان باغی در شهریار بود، به محمد زنگ زد و او را به بهانه‌ای به باغ کشاند، آنگاه من و همدستم سعید او را با طناب خفه کردیم و برای اینکه هیچ ردی به‌جا نگذاریم جسدش را داخل چاهی در همان باغ انداخته و با بتن دهانه چاه را پوشاندیم. البته فتح‌الله پس از این ماجرا با گرفتن سهمش، از کشور فرار کرد و به افغانستان رفت تا اینکه با همکاری پلیس بین‌الملل در آن سوی مرزها دستگیر شد و در دادگاه افغانستان پای میز محاکمه ایستاد. پس از افشای راز جنایت سعید، غلام و مریم هم در ایران به اتهام مشارکت در قتل دستگیر و با قرار بازداشت به زندان منتقل شدند.

 

در دادگاه چه گذشت؟

سه متهم صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر و با حضور قاضی علی یزدانپور – مستشار دادگاه – پای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه دهقانی – نماینده دادستان – متن کیفرخواست را خواند و سپس اولیای دم برای متهمان اشد مجازات خواستند. آنگاه زن جوان پای میز محاکمه ایستاد و به قضات گفت: «من زن دوم شوهرم بودم و ۱۷ سال با او زندگی کردم. او با اینکه سه زن جوان داشت ولی با این حال دختران جوانی را به‌خانه می‌آورد و … .

 

من از این وضعیت خسته شده بودم و ده‌ها بار به خاطر اعتراض‌هایم از شوهرم کتک خورده بودم تا اینکه زمینه صحبت من با دوست شوهرم، غلام فراهم شد. به او گفتم شوهرم بسیار بداخلاق است و من را به شدت اذیت می‌کند. مدتی گذشت تا اینکه به او پیشنهاد کردم ۲۰ میلیون تومان می‌دهم تا شوهرم محمد را سر به نیست کند. او هم پذیرفت و بعد متوجه شدم برای این کار از دو دوستش که یکی‌شان افغان بود کمک خواسته است. البته ارتباط من با غلام در این مدت صمیمی‌تر شده بود. او حتی از تصمیمش برای ازدواج با من صحبت می‌کرد و …».

 

پس از اظهارات همسر دوم مقتول، غلام – متهم ردیف اول – پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت: «همسر دوستم از من خواسته بود که شوهرش را بکشم. من هم با کمک دو دوستم این کار را انجام دادم اما همسر دوستم فقط به ما ۹ میلیون تومان داد. من اتهامم را قبول دارم اما هدفم این بود که شوهرش را ادب کنم، چون شاهد بودم که چگونه همسرش را اذیت می‌کند».

 

سپس متهم دیگر – سعید – پای میز محاکمه ایستاد و با رد اتهام مشارکت در قتل گفت: «من فقط طناب را دور گردن مقتول پیچیدم اما غلام و فتح‌الله بودند که او را کشتند و بعد با هم جسد را به داخل چاه انداختیم».

 

پس از پایان اظهارات متهمان، قضات وارد شور شدند و قراراست به‌زودی حکم خود را صادر کنند. این گزارش حاکی است، فتح الله – همدست متهمان – هم در کشور افغانستان پس از محاکمه به اتهام مشارکت در قتل محمد و سرقت، به ۲۰ سال حبس محکوم شده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.