دستگیری والدین آمریکایی به جرم رها کردن فرزندانشان در بیابان


دستگیری والدین آمریکایی به جرم رها کردن فرزندانشان در بیابان

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز
مقامات آمریکایی اعلام کردند: زوجی که سه فرزند خود را داخل یک اتاقک چوبی در بیابانی واقع در جنوب کالیفرنیا رها کرده‌ بودند به اتهام کودک‌آزاری بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد این سه کودک ۱۱، ۱۳ و ۱۴ ساله حدود چهار سال است که در این اتاقک چوبی در شرایط بسیار نامطلوب و بدون غذای کافی زندگی کرده‌اند و اکنون تحت حفاظت مراکز خدماتی کودک و خانواده قرار گرفته‌اند.

 

مقامات کالیفرنیا پس پیدا کردن محل زندگی این سه کودک، والدین آنها را به اتهام کودک آزاری بازداشت کرده‌اند. اما این زوج با ابراز تعجب از علت این اتهام، درخواست رفع اتهام کرده‌اند.

 

ماموران کلانتری در حال گشت‌زنی در شهرک “جاشوا تری” در کالیفرنیا بودند که به طور اتفاقی به یک تریلر متروک که محل انباشت توده‌های زباله و مدفوع انسانی بوده برخورد کردند و در شرایطی این سه کودک را یافتند که در اطراف تریلر سرگردان بوده و هیچ گونه امکانات از جمله برق و آب در این ناحیه وجود نداشته و تعداد زیادی گربه نیز اطراف آنها پرسه می‌زدند.

 

به گزارش ایندیپندنت، ویژگی‌های این پرونده یادآور پرونده اخیر دیگری در شهر پریس کالیفرنیاست که در آن ۱۳ کودک و نوجوان توسط والدینشان سال‌ها در یک خانه زندانی و از غذای کافی محروم شده بودند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.