دستگیری عامل آتش زدن عمدی خودروها


دستگیری عامل آتش زدن عمدی خودروها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فرد شروری که اقدام به آتش زدن عمدی تعدادی از خودروهای شهروندان کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ  حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت و تعدادی از شهروندان مبنی بر حریق عمدی خودرو شخصی خود موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات علمی گسترده و یک سری اقدامات تخصصی پلیسی سرانجام موفق شدند هویت فرد شروری که مرتکب این عمل مجرمانه شده بود را شناسایی کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه فرد مذکور را که دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

 

سرهنگ یاردوستی با بیان اینکه متهم ۴۶ ساله و دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، تخریب و حریق عمدی است، اظهار داشت: در بازرسی از منزل وی تعدادی از اقلامی که با آن آتش سوزی ها صورت گرفته بود کشف و متهم به تمامی حریق های صورت گرفته توسط خود اعتراف کرد.

 

وی  با بیان اینکه پلیس اصفهان اشرافیت بالایی بر تحرکات مجرمان و افراد شرور دارد بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه نخواهد داد عده ای شرور و قانونشکن آسایش و آرامش مردم را بهم بریزند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.