دستگیری جوانی که مسجدی را در کرمان آتش زد


دستگیری جوانی که مسجدی را در کرمان آتش زد

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت : جوان ۲۲ساله ای که چندی پیش با آتش زدن مسجد شریف آباد سیرجان در کرمان از آن فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود، بوسیله مأموران اداره اطلاعات این شهرستان شناسایی و دستگیر شد. 

محسن نیک ورز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد تحت تأثیر شبکه های مجازی معاند نظام اقدام به این کار قبیح کرده و پس از تهیه فیلم، آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

 

وی گفت : متهم پرونده به خیال خود جوانب حفاظتی را رعایت کرده و هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود اما پس از رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

 

نیک ورز اظهار داشت : با وجودی که هیچ تصویر و نشانه ای از متهم موجود نبود اما با اقدامات و تدابیر پیچیده اطلاعاتی، متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با محاصره منزل متهم توسط مأموران اداره اطلاعات ، قبل از فرار دستگیر شد.

 

به گفته دادستان توهین به مقدسات و آتش زدن اماکن عمومی در پرونده جوان ۲۲ ساله موجود است و این اقدامات طبق قانون، ۱۰ سال زندان را به دنبال دارد.

 

براساس این گزارش این شخص دو هفته پیش با حضور در مسجد شریف آباد سیرجان با ریختن بنزین اقدام به اتش زدن در و پرده مسجدکرده بود که خوشبختانه به قسمت های داخلی مسجد خسارت وارد نشد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.