دستگیری اراذل و اوباش اصفهانی در گلستان +عکس


دستگیری اراذل و اوباش اصفهانی در گلستان +عکس

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ۷ نفر از اعضای یک باند شرارت و زورگیری اصفهانی که پس از ارتکاب اعمال مجرمانه به گرگان متواری شده بودند، خبر داد.

 به گزارش میزان، سرهنگ مسعود فروزان نیا گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان شب گذشته از ورود اعضای یک باند معروف شرارت و زورگیری که از اصفهان متواری و به گرگان مراجعت کرده بودند مطلع شدند.

 

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی بلافاصله تیمی متشکل از زبده‌ترین ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات در خصوص شناسایی متهمان و محل اختفای آنان را در دستور کار قرار دادند.

 

این مقام انتظامی همچنین گفت: پس از پنج ساعت کار اطلاعاتی سرانجام متهمان در یکی از مناطق گرگان شناسایی و در نخستین ساعات بامداد صبح امروز طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر شدند.

 

سرهنگ فروزان نیا ادامه داد: در این عملیات که با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان انجام شد هفت نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند.

 

وی بیان داشت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، ایجاد ضرب و جرح، خسارت به اموال عمومی، برهم زدن مراسمات و جشن‌ها و تخریب امکان و واحد‌های صنفی بوده اند.

 

این مقام انتظامی به دیگر اعمال مجرمانه متهمان اشاره کرد و گفت: تیراندازی، نزاع و درگیری و مجروح کردن شهروندان، ایجاد رعب و وحشت از دیگر اعمال مجرمانه این باند معروف بوده است.

 

وی بیان داشت: از متهمان دو قبضه شمشیر و چهار قبضه سلاح سرد کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

 

جانشین فرماند‌های انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث  روز

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.