دسترسی اف‌بی‌آی به شبکه ارتباطی ترامپ


دسترسی اف‌بی‌آی به شبکه ارتباطی ترامپ

اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

فیوژن جی پی اس در اواسط سال ۲۰۱۶ برای مبارزات انتخابی ریاست جمهوری هیلاری کلینتون و کمیته ملی دموکرات‌ها با هدف سردرآوردن از پیشینه دونالد ترامپ، استخدام شد. پس از آنکه دموکرات‌ها شروع به پرداخت هزینه برای تحقیق کردند، فیوژن جی‌پی‌اس، کریستوفر استیل، افسر سابق سرویس اطلاعاتی بریتانیا را برای جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با هر گونه ارتباط بین کرملین و ترامپ و همکارانش، استخدام کرد.

گلن آر سیمپسون، یکی از بنیان‌گذاران شرکت تحقیقات فیوژن جی‌پی‌اس، طی ۱۰ ساعت با محققان کمیته قضایی سنا در ماه اوت صحبت کرد. در حالی که مبارزات حزبی در مورد دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ شدت یافته است، سیمپسون خواستار منتشر شدن اظهاراتش شده است و یک نسخه از این رونوشت، روز سه‌شنبه در معرض عموم قرار گرفت.

 

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین به نقل از واشنگتن پست، فیوژن جی پی اس در اواسط سال ۲۰۱۶ برای مبارزات انتخابی ریاست جمهوری هیلاری کلینتون و کمیته ملی دموکرات‌ها با هدف سردرآوردن از پیشینه دونالد ترامپ، استخدام شد.

 

پس از آنکه دموکرات‌ها شروع به پرداخت هزینه برای تحقیق کردند، فیوژن جی‌پی‌اس، کریستوفر استیل، افسر سابق سرویس اطلاعاتی بریتانیا را برای جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با هر گونه ارتباط بین کرملین و ترامپ و همکارانش، استخدام کرد.

 

گزارش‌های استیل در نهایت به اتهاماتی مربوط به همکاری کمپین ترامپ با کرملین تبدیل شد- ادعاهایی که دونالد ترامپ بارها و بارها رد کرده است.

 

با توجه به افرادی که با این موضوع آشنا هستند، استایل برای نخستین بار با نگرانی در در اوایل ژوئیه ۲۰۱۶، این موضوع را با اف‌بی‌آی در میان گذاشت. براساس شهادت سیمپسون که روز سه شنبه منتشر شد، مشخص شد که ماموران به برخی از آنچه استیل به آنها گفته بود، اعتقاد داشتند.

 

در هفته های اخیر، رقابت‌های سیاسی برای بررسی پرونده روسیه شدت یافته است. سیمپسون از کمیته درخواست کرده است که متن کامل مصاحبه‌اش را منتشر کنند. استدلال او این است که جمهوری‌خواهان به جای نشان دادن آنچه در سال ۲۰۱۶ رخ داده است، تلاش می‌کنند تا آن را مبهم کنند.

 

اعتمادآنلاین

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.