دستبرد سریالی شب ژانویه در محله ارامنه +عکس


دستبرد سریالی شب ژانویه در محله ارامنه +عکس

دزدان حرفه‌ای با دستبرد سریالی به خانه‌های ارامنه محله مجیدیه، صدها میلیون پول و ارز سرقت کردند. پلیس با کشف سرنخ‌هایی از متهمان تحقیقات در این باره را آغاز کرده، اما دستگیری آنها تاکنون بی‌نتیجه مانده است. 

به گزارش جام‌جم، سرقت‌های اعضای این باند از شب ژانویه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. سارقان پس از اطمینان از خالی بودن خانه، وارد خانه شده و در کمترین زمان اقدام به سرقت می‌کنند.

 

به گفته مالباختگان، سارقان به خانه‌های ارامنه دستبرد می‌زنند و در این مدت بیش از ده خانه مورد دستبرد قرار گرفته است. آنها همچنین از پیگیری پلیس گلایه دارند و می‌گویند «ماموران از ما خواسته اند فیلم دوربین‌های مداربسته را تهیه کنیم و به آنها بدهیم. ما هم نقش مالباخته را داریم و هم پلیس!»

 

در حال حاضر پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در دست بررسی است و تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقت خانه جست‌وجو برای دستگیری سارقان را آغاز کرده‌اند.

 

یکی از مالباختگان به جام‌جم گفت: شب ژانویه برای اجرای مراسم مذهبی ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه از خانه خارج شدیم. ساعت ۹ شب همسایه‌مان تماس گرفت و خبر داد دزدان به خانه‌ام دستبرد زده‌اند. سریع به خانه بازگشتیم. دزدان از راه پارکینگ وارد ساختمان شده و توپی در ورودی را تخریب کرده بودند. گاوصندوق به ستون خانه پیچ و مهره شده بود که آن را باز کرده و بعد در آن را تخریب کرده بودند. دزدان ۱۸۰ میلیون تومان پول، طلا و ارز را از داخل گاوصندوق به سرقت برده بودند.

 

وی افزود: دزدان در این مدت به بیش از ۱۰ خانه دستبرد زده‌اند. آنها همچنین قصد سرقت گاوصندوق خانه‌ای را داشتند که اهالی متوجه شده و ناکام ماندند. به گفته اهالی، سارقان چهار نفر بودند که از محل فرار کردند. تمام سرقت‌ها به یک شیوه است و پلیس تاکنون کاری برای ما انجام نداده است. حتی فیلم‌های دوربین‌ها را خودمان تهیه کردیم و به پلیس دادیم.

 

مالباخته دیگر ادامه داد: دوم آذر امسال دزدان با تخریب جک در پارکینگ وارد ساختمان شده و بعد در ضد سرقت آپارتمان را شکسته بودند. سرقت بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه رخ داده بود و سارقان با به هم ریختن وسایل، حدود ۹۰ میلیون تومان پول، طلا و ارز را سرقت کرده بودند. آن‌طور که من شنیده‌ام حدود ۱۸ خانه به این شیوه مورد دستبرد قرار گرفته و دزدان با موتور و خودروی ۲۰۶ سرقت‌ها را انجام می‌دهند. امیدواریم پلیس هر چه زودتر سارقان را دستگیر کند.

 

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث , حوادث روز

 

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث , حوادث روز

 

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث , حوادث روز

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.