دستبرد به خانه ۲ برادر با لباس پاکبان شهرداری


دستبرد به خانه ۲ برادر با لباس پاکبان شهرداری

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

دو سارق مسلح در پوشش کارگران شهرداری به خانه‌ای در شمال شهر دستبرد زده و بعد از مجروح کردن دو برادر و سرقت پول و طلا، سوار بر خودروی گرانقیمت شاکی فرار کردند. 

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش دو برادر با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از دو سارق نقابدار شکایت کردندو یکی از آنها به بازپرس رسولی گفت: ساعت ۴ صبح ۲۱ دی امسال ما در اتاق هایمان خوابیده بودیم که با شنیدن صدایی از خواب بیدار شدیم. دو مرد نقابدار را دیدیم که لباس کارگران شهرداری به تن داشتند. آنها با قمه و کاتر برادرم را زخمی کرده و دست و پایش را به تخت بستند. بعد سراغ من آمدند و زخمی ام کردند. یکی از نقابداران چند بار متکا روی سرم گذاشت و فشار داد . می‌گفت وصیت خود را بکن که اول باید تو را به قتل برسانم. مدعی بود از سوی مردی برای کشتن ما اجیر شده و قرار است برای این کار یک میلیاردتومان بگیرد.

 

شاکی افزود: یکی از آنها به اتاق برادرم رفت و چمدانی آورد،پنج عدد گردنبند طلا را که ۲۵ میلیون تومان ارزش داشت همراه گوشی پنج میلیونی ما، دلارو پوند به ارزش ۲۵ میلیون تومان و ۱۵ عدد سکه بهار آزادی، نیمه بهار و ربع را دزدیدند و همراه لباس، عطر و پالتوهایمان و کارت‌های بانکی مان با خود بردند. طناب دست و پایم را باز کردم و به اتاق برادرم رفتم. او غرق در خون بود. سارقان حتی خودروی بی‌ام دبلیو را سرقت کرده بودند.

 

ماموران اداره اول پلیس آگاهی تهران به خانه این دو شاکی در نیاوران رفتند و متوجه شدند سارقان فراری در آپارتمان را تخریب نکرده اند و با کلید وارد شده‌اند. یک لنگه کفش مردانه در آنجا کشف شد که به نظرمی رسید متعلق به یکی از سارقان فراری بود .

 

ماموران سرایدار خانه را دستگیر کردند که او با مشاهده فیلم دوربین‌های مداربسته گفت: تصویر به دست آمده از سارقان از نظر ظاهری شبیه دوستانش حامد و مسعود است و به نظر می‌رسد آنها مرتکب سرقت شده باشند. چند هفته قبل از این سرقت من و خانواده ام برای عروسی به شهرستان رفته بودیم که پنج روز مسعود به‌عنوان سرایدار جایم ماند. او در این مدت با کلید یدک وارد خانه شده و از آنجا عکس گرفته بود.

 

با اعتراف وی، حامد شناسایی و بازداشت شد. او مدعی بود درسرقت نقشی نداشته و روزی که سرقت رخ داده نزد برادرش بوده که تصادف کرده است.

 

ماموران برای بررسی صحت ماجرا به تحقیق از مسئولان بیمارستان پرداختند که معلوم شد چنین بیماری در آنجا بستری نبوده و حامد در آن ساعت در بیمارستان نبوده است.

 

تحقیقات از او و مرد سرایدار در حالی ادامه دارد که پلیس در تعقیب دیگر همدست فراری آنهاست. همچنین ماموران در تلاش برای کشف اموال سرقتی و خودروی بی ام دبلیوی سرقتی هستند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.