درمان زانو درد در طب سنتی به روشی کاملا آسان

زانو درد طب سنتی

آیا شما هم به زانو درد مبتلا هستید؟ آیا تا به حال اقدامی برای زانو درد خود انجام داده آید و به نتیجه ای نرسیده اید؟ نگران نباشید در این کلیپ آموزشی آقای دکتر به شما یاد می دهد که چگونه در طب سنتی به راحتی زانو درد خود را درمان کنید. این کلیپ بهترین داروی دردهای روماتیسمی را هم بیان می کند.

 

زانو درد طب سنتی

بله با این دستور که در طب سنتی آمده است به راحتی مشکل درد زانوی خود را حل کنید

البته بعضی از زانو دردها بر اثر کار زیاد و فشار زیاد به زانو می باشد.

بعضی از زانو دردها هم به علت بد نشستن می باشد.

زانو درد طب سنتی

زانو دردهایی هم هستند که علتش اضافه وزن می باشد. کسی که از وزن اصلی خودش مثلا سی کیلو اضافه وزن دارد نباید توقع داشته باشد که بدون زانو درد باشد.

حتی می توان گفت که برخی از زانو دردها علتش بد ورزش و نرمش کردن می باشد. نرمش و ورزش ها باید اصولی انجام شود.

زانو درد طب سنتی

الان متاسفانه اگر کسی به زانو درد مبتلا باشد و دکتر رود دکترهایی هستند که برای تسکین درد زانو پمادهایی مثل پیروکسیکام و…. برای مریض تجویز می کنند. و مریض بیچاره هم که استفاده می کند می بیند که درد ساکت شده است ولی بعد از چند روز دوباره درد برگشت می کند. بله این پمادهای شیمیایی فقط مسکن موقت هستند. درد را به طور عمیق درمان نمی کنند.

زانو درد طب سنتی

ضمن اینکه نکته ای که در باره آن باید توجه داشت آن است که کسی می گفت که استفاده از این پمادهای شیمیایی که درد را تسکین می دهند عوارض خطرناکی هم دارند از جمله منجر به پوکی استخوان می شوند.

پس چه بهتر که در مصرف این گونه داروهای شیمیایی حتی المقدور اجتناب کنیم و از داروهای گیاهی که بی ضرر هستند استفاده کنیم.

خوشبختانه طب سنتی الان در درمان اکثر بیماری ها توانا است حتی بیماری هایی که طب شیمیایی عاجز است از درمانش.

زانودرد یکی از مشکلات شایع در بسیاری از کشورهای جهان است. اگر این درد بدون درمان رها شود (استراحت، کمپرس، استفاده از یخ و …) وضعیتی ناامیدکننده ایجاد خواهد کرد. در اینجا به شما بهترین راه های کنترل درد مزمن زانو را بدون آنکه زندگی فعالانه تان از دست برود، نشان خواهیم داد که توسط ورزشکاران و متخصصان تجربه شده اند.

درد زانو

کشش

دونده دوی ماراتن: من در سال گذشته به دلیل دچار شدن به تاندونیت پاتلا دیگر قادر به انجام دوی ماراتن نشدم. تاندونیت پاتلا یک آسیب شایع به دلیل فشارهای مکرر بر تاندون پاتلا – تاندونی است که استخوان پاتلا یا کشکک را به استخوان تیبیا یا درشت نی (یکی از دو استخوان ساق پا در زیر زانو) متصل می کند- و در نتیجه پارگی های کوچک در تاندون است.

وقتی استراحت و یخ به کاهش درد کمک نکرد، من تلاش کردم از یک زانوبند حمایتی استفاده کنم که در حین دویدن درد را کاهش می داد، اما بعد از آن درد از بین می رفت. به نظر می رسد برای کمک به کاهش این درد کشش های اضافی چهارگانه و کشش عضلات پشت زانو و ران، و برخی از تمرینات سبک دیگر مانند این ها لازم است.

غلتک فوم در زیر زانو و ران

ورزشکار: پس از بازی کردن در دانشگاه برای مدتی، با درد ثابت در زانوهای خود مواجه شدم. درد مزمن زانو برای مدت طولانی، مهم ترین دلیل آن بود که من یک ورزشکار کالج نبودم و کمی کمتر فعال شدم.

خوشبختانه چند سال پس از فارغ التحصیلی، من به کمک یک مربی شخصی موفق شدم با پیاده روی به همراه باند کشی، نشست و برخاست و حرکت پل، زانوهایم را تقویت کنم. همچنین غلتک فوم کمک زیادی به من کرد. من هر شب مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه این حرکت را انجام می دادم.

رژیم غذایی گیاهی

مربی ورزشی و متخصص تمرینات اصلاحی: مدت ها بود که فیزیوتراپی و طب سوزنی نمی توانست درد زانوها را در من کاهش دهد. من در نهایت من راهی را پیدا کردم که هیچ کس آن را باور نداشت. روزی  با دیدن یکی از مراجعه کنندگان متوجه شدم او با کاستن گلوتن از رژیم غذایی برای تسکین درد کمک می گیرد و این دیدار انگیزه ای شد تا به بررسی ارتباط تغذیه و درد بپردازم. این روش منجر به تلاش برای کاهش التهاب درون بدنم شد.

من تقریبا تمام موادغذایی حیوانی را از رژیم غذایی خود حذف کردم و آنها را با گیاهان مغذی و غنی جایگزین نمودم. همچنین چربی های سالم مانند آووکادو، روغن نارگیل، روغن زیتون و دانه کتان را جزئی از رژیم غذایی روزانه خود ساختم. پیش از آن، من در زانوی راست دچار درد بودم که مانع از انجام پرش ها یا برخی از تمرینات دیگر و یا چند تکرار آن ها در یک زمان می شد. پس از در پیش گرفتن این رژیم غذایی گیاهی، من ۱۶ کیلوگرم وزن از دست دادم و قادر به حرکت تا ۱۶ کیلومتر بدون دردسر هستم.

جراحیACL  به همراه بازتوانی طولانی

بسکتبالیست: پس از پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL) در طول یک بازی بسکتبال، ناچار به عمل جراحی شدم اما درد برای هفت سال به طول انجامید. من سعی کردم با یوگا، ماساژ، و یخ بدون هیچ مسکنی درد را کاهش دهم. اما زمانی که من در سال گذشته مجددا ACL خود را از دست دادم، به ناچار دوباره تحت عمل جراحی قرار گرفتم و این بار اما تصمیم گرفتم تا در این زمان، روند بازسازی را کند کنم.

من دو ماه به طور کامل بی حرکت شدم و ذهنیتم نیز تغییر کرد. می دانستم که چه زمانی باید دوباره شروع به حرکت کنم و هرگز عجله نکردم. در حال حاضر هنوز آسیب به طور کامل برطرف نشده است اما من حالا قادرم تقریبا روزانه تا ۳۲ کیلومتر بدون درد دوچرخه سواری کنم.

مفصل مصنوعی زانو

تعویض مفصل زانو

دوچرخه سوار BMX: من در ۴۰ سالگی BMX را شروع کردم و اکنون ۶۸ سال دارم. اما سال پیش من به سختی می توانستم از خواب بیدار شوم، زیرا زانوهایم خیلی دردناک بودند. من در فرم دوچرخه سواریم تغییر دادم تا درد کمتری را تحمل کنم، اما این فرم جدید برای مسابقه کارآمد نبود و تصمیم به تعویض هر دو مفصل زانو گرفتم.

من واقعا سخت تلاش کردم تا اطمینان حاصل کنم که بهبود پیدا کرده ام. حدود چهار تا شش هفته پس از تعویض زانو، من مجددا به سمت دوچرخه سواری روی آوردم. اگر به عقب برگردم، زودتر از این ها جراحی تعویض مفصل را انجام می دهم.

کمی از همه چیز

مربی فوتبال: من ناچار شدم برای درمان آسیب کشکک هر دو زانو، تحت عمل جراحی قرار بگیرم. پزشک و فیزیوتراپیست هر دو عقیده داشتند، این مشکل ناشی از رشد زیاد عضلات جلوی ران و ضعف عضلات پشت ران و ایجاد مشکل در کشکک زانو است. پس از جراحی من مدتی را صرف فیزیوتراپی جهت تقویت عضلات اطراف زانو کردم تا مجددا دچار این مشکل نگردم.

من کریوتراپی (سرما درمانی)، طب سوزنی، درمان سونا، فوم نورد و کشش استاتیک را در روزهایی که آموزش نمی دهم انجام می دهم. من احساس می کنم ترکیبی از همه این چیزها به من در مدیریت دردم کمک می کند. من معتقدم اگر من این روش های پیشگیری و بهبودی را قبلا انجام می دادم هرگز نیازی به جراحی پیدا نمی کردم.

منبع: تبیان

دیگر لینک ها:

چگونه عادت ماهیانه خود را تنظیم کنید و تسویه خون منظم داشته باشید

به راحتی دیسک کمر و گردن را با طب سنتی بدون جراحی درمان کنید.

خلاص شدن دائمی از شر موهای زائد در طب سنتی بدون لیزر و…تنها با یک بار استفاده

تقویت آسان حافظه با طب سنتی به وسیله دستوری ساده و موثر

قبیله بسیار ترسناک و وحشتناک آدم خوارها در برزیل+فیلم

با این خوراکی ها خوش اخلاق و صبور شوید. قابل توجه بد اخلاق ها و بی صبرها

درمان انواع سرطان، تومور و راه های پیشگیری از این بیماری در طب سنتی

آیا حورالعین فقط برای مردان است و زن ها در بهشت حورالعین ندارند

نکیر و منکر در عالم قبر. آیا این دو فرشته واقعا وحشتناک هستند؟

فروش زنان ، وقتی مردان بی غیرت زنان خود را برای رابطه جنسی می فروشند+فیلم

کشف حجاب بازیگران ایرانی بسیار معروف صدا و سیما

صحنه های عجیب وقت مرگ

اگر ترس از مرگ دارید پیشنهاد می کنم حتما ببینید

وقتی صدا و سیما خیانت جنسی و رابطه دختر و پسر را در خلوت ساده جلو می دهد

وقتی انسان را در قبر تنها می گذارند در تنهایی قبر چه اتفاقی رخ می دهد؟

با این سبزی خوردنی موهای خود را پر‌پشت و زیبا کنید

اگر از جن و شیطان می ترسید و می خواهید با آن ها مبارزه کنید، حتما این کلیپ را ببینید.

وقتی زن در غرب تبدیل به یک کالای جنسی و شهوانی شده است+فیلم

چه طوری تمرکز ذهن و فکر داشته باشید؟ علت های عدم تمرکز ذهن چیست؟

حمله سگ خانگی به کودک ۴ ساله و زخمی شدن این کودک +فیلم

خیانت پزشک و کار غیر اخلاقی او وقتی که بیمار نیمه هوش بود+فیلم

عواقب فیلم های جنسی و مستهجن برای زوجین و جوانان چیست؟

مردی که زنده شد و بعد از زنده شدن از اتفاقات شب اول قبر سخن گفت+فیلم

ماجرای جالب حاج آقا قرائتی از رابطه جنسی حرام زن و شوهری در مکه

ماجرای زن تازه عروس که بعد از سه ماه عروسی زایمان کرد+فیلم

روسری بستن بسیار عجیب خانم ها که واقعا احمقانه است

سگ های قیمتی چهار میلیارد تومانی را که جزء گران ترین حیوانات دنیا هستند را ببینید.

علائم هایی در بدن که نشانه سرطان معده است+راه درمان این بیماری در طب سنتی

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.