درمان آسان فشار خون در طب سنتی

درمان بسیار آسان فشار خون در طب سنتی .کلیپ زیر را ببینید و این بیماری را درمان کنید

فشار خون جایگاه اخلاق و تغذیه در طب الائمه‏ بزرگان دین و ائمه‏ى معصومین علیهم السّلام به همان نسبت که به روح توجه داشتند به جسم و بدن نیز عنایت نموده ‏اند. درمان آسان فشار خون در طب سنتی

زیرا جسم و روح همواره، تکامل‏ بخش یکدیگر و در راستاى همآهنگ کامل یکدیگرند. سعادت دنیا و آخرت نیز در پرتو همین همسازى و هم‏ آوایى است.پیامبر اعظم و جانشینان گرانقدرش ائمه ‏ى اطهار به امت مسلمان تأکید مى‏ فرمایند که چگونه از جسم فرزندان خویش صیانت کنند تا سلامتى جاى خود را به بیمارى ندهد و توانشان به ضعف بدل نشود.ایشان فرموده‏اند: روح و جان آدمى، تأثیر مستقیم بر جسم دارد، چنان‏که آسمان‏ ها و زمین و سیّارات و کهکشان‏ها و اجرام سماوى، بر زمین و جسم و جان انسان‏ها اثر دارند و اثرات متقابل بین اجرام آسمانى و زمینى بر انسان‏ها نیز اثر دارد.درمان فشار خون از همین رو، پیشوایان دین خواص خوراکى‏ها، میوه‏ جات و گیاهان و نوشیدنى‏ ها را تشریح و به خوردن آنها با رعایت حفظ اعتدال تأکید داشته ‏اند. درمان فشار خون گیاهان و میوه‏ هاى طبیعى درمان جسم، ادعیه و قرائت آیات قرآنى درمان و داروى روح و تعادل میان آنها تضمین‏ کننده ‏ى سلامت است اید در ابتداى امر، عنوان بالا براى بعضى مایه ‏ى شگفتى شود، که چگونه تغذیه در اخلاق و روحیّات و ملکات نفسى مى‏ تواند اثر بگذارد؟ چرا که آن مربوط به جسم است و این مربوط به روح، ولى با توجّه به رابطه‏ ى بسیار نزدیک و تنگاتنگى که میان جسم و روح آدمى است، جایى براى این شگفتى باقى نمى‏ ماند.درمان فشار خون بسیار بوده است که یک حالت بحرانى روحى و غم و اندوه شدید، جسم را در مدّت کوتاهى، ضعیف، پژمرده و ناتوان مى‏ سازد، موهاى انسان را سفید، چشم را کم ‏نور، قوّت و توان را از دست و پا مى‏گیرد؛ عکس این مسأله نیز صادق است که حالات خوب جسمانى در روح انسان اثر مى‏گذارد، روح را شاداب و فکر را انرژى مى ‏بخشد.درمان فشار خون

????????
??
?
? ? ?
?

تخم گشنیز و درمان فشارخون

تخم کاهو، گشنیز، کاسنی، خُرفه در درمان فشارخون مؤثرند.فشارخون نیرویی بوده که انقباض قلب ایجاد می‎کند.ت
این نیرو برای برقراری گردش مناسب و مداوم خون در کلیه عروق ضروری است. قلب باید حداقل فشاری را درون دستگاه گردش خون حفظ کند تا بر مقاومت ناشی از کیلومترها عروقت کوچک (مویرگ‎ها) پیروز شود و خون نیز هنگام رسیدن به بافت‎ها، از فشار کافی برای انجام مبادله‎های شیمیایی برخوردار باشد. سردردهای مکرر، دیدن ذره‎هایی در هوا، وزوز کردن گوش‎ها و احساس سرگیجه و ضعف، سنگینی قلب و تنگی نفس پس از کار بدنی از نشانه‎های بیماری فشارخون هستند.

بالا بودن فشار خون، قلب را ناچار به تحمل فشار بیشتری می‎کند و در صورت ادامه وضع، باعث افزایش حجم و آسیب دیدن آن می‎شود. همچنین ممکن است تحت فشار بیشتر، عروق خونیت آسیب دیده و کار بافت‎ها و اندام‎هاییت که این عروق، خون را به آنها می‎رسانند دچار اختلال شود. قلب، مغز، کلیه‎ها و چشم‎ها ازجمله اندام‎هایی هستند که بیشتر آسیب‎ می‎بینند. چاقی، بیماری قند، افزایش اسید اوریک و چربی‎های خون (کلسترول، لیپیدها، تری‌گلیسیریدها) و مصرف قرص ضد بارداری از جمله عواملی هستند که فرد را مستعد فشارخون می‎‎کنند.
این بیماری با گیاهان دارویی اولیو، کراتاکوس کمپوزه، برگ زیتون، چای مکه، قراقات، عناب، زرشک، سنبل ‎الطیب، سیر، مخلصه فشار خون قابل درمان است. بیماران می‎توانند ۲۰ گرم قراقات، ۲۰ گرم برگ زیتون و ۲۰ گرم چای ترش را پودر کرده و سپس یک قاشق مرباخوری از دارو را در یک استکان آب‎جوش دم و میل کنند. همچنین تخم کاهو، گشنیز، کاسنی، خُرفه را به مقدار مساوی نرم سائیده و هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذاخوری مصرف کنند.
?

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • با این روش فشار خون بالا ی خود را سریع پائین بیاورید

    http://files.namnak.com/aup/201704/196_pics/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D9%86.jpg

    کاهش سریع فشار خون با دانستن نکات تخصصی روشی است که یادگیری اش به هر کسی توصیه می شود. شاید شما مبتلا به فشار خون بالا نباشید اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که دانستن این روش ها لازم باشد پس با ما همراه شوید.

    درمان های طبیعی هستند که زود مشکل شما را حل می کنند. بسیاری از عوامل باعث فشار خون بالا می شود که عبارتند از نمک بیش از حد، قند، پروتئین ناکافی ورزش ناکافی…. که پایین آوردن فشار خون بالا کار آسانی نیست ولی این درمان سنتی و قدیمی در عرض ۵ دقیقه فشار خون شمارا پایین می آورد.

    هنگامی که عضلات می گیرد استرس به وجود می آید و همین باعث می شود که رگها بگیرد. قلب خون را به بقیه نقاط بدن پمپاژ می کند زمانیکه فشار خون بالا می رود پمپاژ قلب ضعیف انجام می شود.

    فشار خون بالا را چگونه پایین بیاوریم

    نقطه ۱:خط نشان از نقطه ۱ به نقطه ۲ باید به آرامی از بالا به پایین با انگشتان دست ده بار در هر طرف گردن ماساژ دهید.

    نقطه ۲:این منطقه نزدیک به ترقوه واقع شده است. باید این منطقه برای حدود یک دقیقه در هر دو طرف از جناغ سینه با فشار دادن سخت منطقه را ماساژ دهید طوری که فشار باعث درد نشود. بعد از انجام این کارها، فشار خون به حالت عادی و متعادل برمی گردد.

    آیا می دانستید فشار خون بالا می تواند منجر به دیگر بیماری های تهدید کننده ی زندگی از جمله بیماری قلبی، سکته مغزی، بیماری کلیوی و حتی ایجاد عوارض غیر قابل جبران در طی حاملگی شود.

    فشار خون بالا قاتل بی صدا و آرام خوانده می شود چرا که اغلب هیچ علامتی ندارد.

    بنابراین روش های پیشگیری، کنترل و درمان فشار خون بالا از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

    اگر به دنبال روش های خانگی درمان فشار خون بالا و یا یک نسخه پزشکی رایگان از پزشک فوق تخصص قلب و عروق برای درمان فشار خون بالا هستید در ادامه با ما همراه باشید.

    منبع: namnak.com

  • نظرات بسته شده است.