دختر ربوده‌شده بعد از ۶ سال پیدا شد


دختر ربوده‌شده بعد از ۶ سال پیدا شد

دختربچه‌ای که شش سال پیش از جلوی در منزل ربوده شده بود، دوباره به آغوش خانواده برگشت.  علیرضا باوی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر، درباره این خبر اظهار کرد: این اتفاق در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ وقتی دو دختربچه با حدود دو سال‌و‌نیم و هشت‌سال‌و‌نیم سن، جلوی در منزل خود در خرمشهر در حال بازی بودند، رخ داد و در جریان آن یک خودروی پژو۴۰۵ تیره‌رنگ کنار آنها توقف کرد و زن و مردی که در خودرو بودند، دختربچه کوچک‌تر را ربودند.

 به گزارش شرق؛وی افزود: با‌ وجود تحقیقات پلیس، اثری از کودک یافت نشد تا اینکه خانواده وی پس از چند سال با استفاده از فضای مجازی و قراردادن عکس کودک، ماجرای حادثه و شماره تماس در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به جست‌وجو کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: این در حالی بود که کودک خرمشهری در خانواده جدید خود در شهرری تهران زندگی می‌کرد و اقوام جدید وی با دیدن تصویر کودک، از خانواده او خواستند  واقعیت را بگویند و کودک را به خانواده اصلی‌شان برگردانند.

 

وی افزود: بنابراین خانواده دختر که اکنون نام او را به رقیه تغییر داده بودند، وی را به خرمشهر و نزد خانواده‌اش برگرداندند و مدعی شدند که کودک را از زن و مرد معتادی در اهواز خریداری کرده‌اند.

 

باوی گفت: با آزمایش DNA از کودک و خانواده خرمشهری، هویت اصلی وی مشخص و رقیه به خانواده اصلی‌اش سپرده شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.