دختران جوان به هیچ وجه بازیگر نشوند


دختران جوان به هیچ وجه بازیگر نشوند

  اخبار  فرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,زهره حمیدی

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: طی این روزها سریالی هفت قسمتی را برای شبکه سوم سیما کار کرده‌ام که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است منتها دو ماه است که هیچ پیشنهادی نداشته‌ام. 

 به  گزارش  میزان  ؛وی در همین راستا ادامه داد: این سریال با نام “بهترین بازی زندگی” به کارگردانی “محسن دامادی” بعد از نوروز ۹۷ از شبکه سوم سیما راهی تلویزیون خواهد شد و  امیدوارم با توجه به کیفیت خوب اثر مورد استقبال مردم هم قرار بگیرد.

 

بازیگر سریال “شوق پرواز” درباره کم‌کاری خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: من به شدت آماده کار هستم اما پیشنهاد کار بسیار کم شده است. وقتی نگاهی به وضعیت تولیدات می‌اندازم می بینم که کار کم نیست اما انگار فقط امثال من هستند که نگاهی به آنها نمی‌شود.

 

وی با اشاره به لابی و پارتی بازی موجود در بازیگری اضافه کرد: این روزها بازیگران جدیدی راهی بازار شده‌اند که به واسطه بی تجربه بودنشان پولی نمی‌گیرند و تولیدکنندگان هم ترجیح می دهند پول کمتری خرج کنند و به همین واسطه من بیکار شده ام. البته داستان فقط به همین جا ختم نمی‌شود چون بسیاری از همین بازیگران تازه وارد نه تنها پول نمی گیرند بلکه خودشان برای بازی پول هم می دهند.

 

بازیگر فیلم “شاباش” از خرید و فروش عمده نقش‌ها در سینما خبر داد و افزود:  زمان ما شاید با تلاش میشد به بازیگری خوب بدل شویم اما امروزه تنها و تنها پول حرف اول را می‌زند. متاسفانه نقش‌ها به راحتی خرید و فروش می شود. متاسفم که بگویم خرید و فروش نقش در سینما بیداد می‌کند. به همین خاطر است که من از عید تا الان فقط همین یک سریال هفت قسمتی را کار کرده ام و این اتفاق برای من فاجعه است. از نظر کاری سال ۹۶ بدترین سال در تجربه کاری من است.

 

حمیدی درباره پیشنهاد خود به جوانان علاقمند به بازیگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دختران جوانی که به من می گوید به بازیگری علاقه دارم می گویم به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید. بازیگری نه آینده دارد و نه درآمد ثابتی دارد. بازیگری هیچ اعتباری ندارد و من که بیست و سال سابقه دارم الان بیکار شده ام.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.