دانلود مبانی نظری تحقیق درباره مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مبانی نظری تحقیق درباره مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مبانی نظری تحقیق درباره مدیریت ارتباط با مشتری

ادبیات نظری و ادبیات پیشینه پژوهش دانلود مبانی نظری تحقیق درباره مدیریت ارتباط با مشتریپیشینه:داردمنابع:داردفرمت:wordتعداد صفحات:۲۰
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):مدیریت ارتباط با مشتریانایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاماً به فناوری اطلاعات متکی است. با این وجود، برای بهبود ارزش دوره زندگی مشتری، استفاده از سیست مهای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد(وینر،۲۰۰۱). در چند ساله اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.