خیلی از مدیران بازنشسته همچنان فعالند/ بیرانوند گفت تغییر می‌کند


خیلی از مدیران بازنشسته همچنان فعالند/ بیرانوند گفت تغییر می‌کند

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل علی‌اکبر طاهری مربوط به بازنشستگی نبود و خیلی‌ها هستند که به عنوان مدیر بازنشسته فعایت می‌کنند. 

به گزارش مهر، محمد علی ترکاشوند درباره نحوه دریافت مجوز حرفه ای از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو تهران گفت: این موضوع از الزامات AFC بود. آنها مشکلات مالی باشگاه ها را به فدراسیون اعلام کرده بودند تا آنرا حل کند. به همین خاطر نیز فدراسیون فوتبال، کمیته‌ای را تشکیل داد. توانستیم بخش زیادی از بدهی خود به بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس را پرداخت و به این مجوز دست پیدا کنیم.

 

وی درباره بدهی های باقیمانده این باشگاه اظهار داشت: رقمی که هنوز از بدهی  هایمان باقی مانده، خیلی کم است. بیشترین مقدار بدهی که درباره رقم ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیارد تومانی باشگاه مطرح می شود مربوط به مالیاتی است که باید پرداخت کنیم. در این زمینه هم نامه نگاری های لازم را برای تجدیدنظر و کاهش این رقم انجام داده ایم.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت مهدی جعفرپور از این باشگاه به AFC اعلام کرد: من از او خواستم تا به باشگاه بیاید و موضوع را حل و فصل کنیم اما فعلا نیامده است.

 

ترکاشوند درباره بدهی باشگاه به علی دایی اظهار داشت: تماس های لازم را آقای کاشانی به عنوان رئیس هیات مدیره با آقای دایی انجام داده است و پیگیر این موضوع هم هستیم که امیدواریم به زودی حل شود.

 

وی درباره بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: صحبت جدیدی نداشتیم چون بازی های فشرده ای در لیگ داشتیم. آقای طاهری هم که استعفا داد و آقای وزیر هم با استعفایش موافقت کرد. قبلا نشست هایی را من با دستور آقای طاهری در این زمینه داشتم اما از این به بعد باید دید تصمیم هیات مدیره چه خواهد بود. قرار است هیات مدیره، جانشین مناسبی را تعیین کنند تا این موضوع هم دنبال شود.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره رفتار نادرست علیرضا بیرانوند در مقابل هواداران گفت: من در سفر بودم و بلافاصله پس از بازگشتم با او تماس گرفتم. از هواداران می خواهم از بیرانوند حمایت لازم را داشته باشند چرا که بازی های حساسی پیش رو داریم. من با ایشان همشهری هستم. بیرانوند قول داد شخصیت دیگری را از خود نشان دهد.

 

وی افزود: هیچگونه دخل و تصرفی در قرارداد بیرانوند رخ نداده است. اینکه می گویند او در جریان قراردادش نیست حرف درستی نیست. من به شخصه با او قرارداد بستم. بیرانوند دیشب هم به من گفت که سال های سال در پرسپولیس می مانم. او از هواداران عذرخواهی کرده است و می خواهد با قدرت بماند.

 

ترکاشوند درباره استعفای طاهری از سمت مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: قرار بود آقای طاهری روز گذشته به دیدار وزیر ورزش برود اما این دیدار رخ نداد و امروز هم فهمیدم که با استعفایش موافقت شده است.

 

وی درباره اینکه آیا مشکل طاهری برای استعفایش تنها مربوط به بازنشستگی اش بوده است؟ گفت: خیلی افراد بازنشسته هستند که فعالیت مدیریتی هم می کنند. بهتر است از خودش بپرسید که چه مشکلاتی وجود داشته است.

 

 ترکاشوند در پایان راجع به احتمال انتخاب گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه تصریح کرد: در مدتی که مدیرعامل باشگاه به مرخصی رفته بود امور اجرایی را آقای گرشاسبی دنبال می کرد. به هر حال شناخت لازم هم از امور دارد و فکر می کنم در جلسه فوق العاده ای که امروز برگزار می شود در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.