خودستایی ترامپ در توئیت‌هایش به مناسبت آغاز سال نو


خودستایی ترامپ در توئیت‌هایش به مناسبت آغاز سال نو

  اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا حتی تا آخرین ساعات سال ۲۰۱۷ نیز دست از توئیت فرستادن برنداشت و در جدیدترین توئیت‌هایی که فرستاده ضمن تحسین دستاوردهایی که دولتش در سال ۲۰۱۷ داشته به انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ نیز پرداخت. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سلسله توئیت‌هایی که به نظر می‌رسد نوعی تدارک برای مبارزه انتخاباتی میان دوره‌ای کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ باشند، از دستاوردهای ادعایی خود از جمله در حوزه کاهش مالیات و تقویت بازار بورس تحسین کرد.

 

او در یکی از این توئیت‌های جنجالی خود نوشت: رای دهندگانی که باهوش هستند چرا باید بخواهند از سال ۲۰۱۸ کنترل کنگره را به دموکرات‌ها بدهند در حالی که سیاست‌های آنها قطعا ثروت فراوانی که در ماه‌هایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری جمع شده، نابود خواهد کرد.

 

او ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از گروه‌های مردم وضعیت بهتری دارند و لازم به ذکر دستاوردهای مربوط به مسائل داعش، امور کهنه کاران، قضات، تقویت مرزها، اصلاحیه دوم، کاهش مالیات‌ها و دیگر دستاوردها نیست.

 

اشاره ترامپ در این توئیت به اصلاحیه دوم ظاهرا مربوط به حقوق داشتن و حمل سلاح براساس این اصلاحیه است که البته مشخص نیست ترامپ در ارتباط با این مساله چه عملی را مدنظر داشته است.

 

ترامپ در موعد سال نو میلادی زنگی را در ملک خود در پالم بیچ موسوم به مارالاگو به صدا درآورد و پس از آن به واشنگتن برگشت.

 

او در حالی سال ۲۰۱۸ را آغاز کرد که پایین‌ترین میزان محبوبیت مربوط به یک به رئیس‌جمهور در آمریکا در اولین سال ریاست جمهوری را تجربه کرد.

 

او در یک سال گذشته مناقشه‌های زیادی بر سر مسائلی نظیر مهاجرت و نژاد ایجاد کرد.

 

ترامپ اواخر روز پنجشنبه در توئیتی به انتقادها از استفاده‌اش از رسانه‌های اجتماعی پرداخته و مجددا به مطبوعات آمریکا حمله کرد.

 

او نوشت: من به این علت از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنم که این کار تنها راه مبارزه با مطبوعات دروغگو و ناعادل است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.