«خرگیوش»؛کمدی حال خوب کن!


«خرگیوش»؛کمدی حال خوب کن!

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم خرگیوش

نوروز امسال با افزایش گروه های سینمایی،سینماروها یک فیلم بیشتر از نوروز ۹۶ برای انتخاب در اختیار خواهند داشت.هفت فیلم نوروز با سرگروهی پردیسهای سینمایی آزادی،کورش، زندگی، ماندانا و سینماهای استقلال، ایران و جوان به اکران می رسند.

 

بر اساس آنچه تا لحظه تنظیم مطلب حاضر مشخص شده،«به وقت شام» به سرگروهی کورش، «لاتاری» به سرگروهی استقلال، «لونه زنبور» به سرگروهی ایران، «مصادره» به سرگروهی جوان، «فیلشاه» به سرگروهی آزادی، «خرگیوش» سرگروهی ماندانا و «فراری» به سرگروهی زندگی در اکران نوروز ۹۷ به نمایش در می آیند.

 

سه کمدی،دو درام اجتماعی،یک فیلم جنگی و یک انیمیشن ترکیب متنوع اکران نوروز امسال را رقم زده اند.در واقع شما به جز فیلمهای علمی تخیلی،نوروز ۹۷ از هر ژانری فیلم روی پرده خواهید دید! اکران این فیلمها از چهارشنبه ۲۳ اسفند آغاز خواهد شد و تا اواخر اردیبهشت ادامه پیدا می کند.

 

معرفی فیلمها به همراه برخی نکات حاشیه ای برای آنکه دستتان بیاید کدام فیلم بیشتر با سلیقه شما همخوانی دارد، هدف مطلب حاضر است.

 

***

 

اگر شما هم اعتقاد دارید سینمای کمدی با چاشنی نوستالژی را می توان به پیش و پس از «نهنگ عنبر۱» تقسیم کرد،پس سهم مانی باغبانی نویسنده آن اهمیت پررنگی می یابد.او پس از توفیق تجاری فیلم مذکور فیلمنامه «خرگیوش» را به عنوان نخستین فیلمش جلوی دوربین برد.فیلم یک کمدی در فضایی تازه و شاید کمتر تجربه شده باشد و سخت پسندان در این ژانر را بشدت مشتاق تماشایش کرده. گردهمایی چهره هایی مثل جواد عزتی، بابک حمیدیان و سیامک انصاری کنار یکدیگر در این فیلم پتانسیل کلی موقعیت جالب را دارد که بخشهایی از آن در آنونس فیلم تجلی داشته.فیلم از سال ۹۵ در انتظار زمان مناسبی برای اکران بود تا در نهایت قرعه فال در نوروز به نامش درآمد.فیلم قصه سه رفیق را به تصویر می کشد که شبی را می خواهند در کنار هم باشند و خوش بگذرانند، اما اتفاقاتی عجیب همه چیز را پیچیده و آنان را با شرایط تجربه نشده ای مواجه می کند.

 

بد نیست بدانید بابک حمیدیان و مینا ساداتی پس از اعلام خبر ازدواج شان نخستین بار در این فیلم با یکدیگر همبازی شدند.

 

این فیلم در ابتدا شیب نام داشت اما به «خرگیوش» تغییر پیدا کرد.اسمی که احتمالا قبلا نشنیده اید و خود می تواند یکی از محور های کنجکاوی برانگیز برای تماشای آن باشد و جریان آن را در طول قصه و تلفظ این نام توسط یکی از کاراکتر های کودک فیلم درخواهید یافت.

 

شناسنامه

نویسنده وکارگردان: مانی باغبانی

تهیه‌کننده: حبیب اسماعیلی

 

بازیگران: جواد عزتی، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، مینا ساداتی، پانته آ سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، مانیا علیجانی.

 

بانی فیلم

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.