حیدری: استقلال حق دارد اعتراض کند اما کار من ایرادی نداشت


حیدری: استقلال حق دارد اعتراض کند اما کار من ایرادی نداشت

  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حیدری

داور شهرآورد هشتاد و پنجم تهران در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال از نحوه قضاوتش گفت: آنها حق دارند اعتراض کنند اما کار من اشکال و ایرادی نداشت. 

بیژن حیدری، داور داربی ۸۵ تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض زیاد استقلالی‌ها به داوری این دیدار و همچنین نامه اعتراضی باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال مبنی بر “قضاوت نامناسب او”، اظهار کرد: شاید اگر در طول بازی، پرسپولیس هم عقب می‌افتاد چنین اعتراض‌هایی به من از سوی سرخپوشان صورت می‌گرفت. باید استقلالی‌ها را درک کرد. من می‌دانم که آنها نامه‌ای را به فدراسیون ارسال کرده‌اند. به‌ هر حال هر باشگاهی حق این را دارد که فکر کند از داوری ضرر دیده اما به نظر خودم مشکلی در قضاوت من نبوده و اگر چیزی هم بود همکاران من در فدراسیون آن را به من گوشزد می‌کردند.

 

او درباره جو داربی تهران، بیان‌ کرد: من این تعداد تماشاگر را چهار بار قبل نیز دیده بودم. من دیدار بین تیم‌های پرسپولیس – تراکتورسازی، پرسپولیس – سپاهان و استقلال – تراکتورسازی (دو بار) قضاوت کردم و دیدن این تعداد تماشاگر برایم عادی بود. من این را می‌دانستم که این بازی دیداری ملی است و برای همه ایران مهم است. با مشورتی که قبل از این دیدار با بزرگان عرصه داوری انجام داده بودم، خیلی زود جو ورزشگاه و حساسیت این دیدار برایم عادی شد.

 

حیدری همچنین گفت: تنها در سه، چهار ‌دقیقه اول استرس داشتم و بعد از آن این بازی نیز برایم تبدیل به بازی‌های عادی دیگر شد. برایم مهم نبود که تصمیمی که می‌گیرم در ‌دقیقه یک باشد یا ۹۰. من تنها سعی کردم بازی را مدیریت کنم. من برای نمایش خودم به میدان نیامده بودم زیرا می‌دانستم که ۱۰۰ هزار تماشاگر برای دیدن فوتبال به استادیوم می‌آیند نه داور.

 

حیدری درباره  کارت زردی که به ربیع خواه داد و بسیاری معتقد بودند که کامیابی نیا باید آن را می‌گرفت، توضیح داد: من می‌دانم  که کارت زرد را به چه کسی نشان دادم. زمانی که بازیکن استقلال صاحب توپ بود، ابتدا محسن ربیع خواه بود که او را با دست هل داد و سپس کامیابی‌نیا خطا کرد. خطای ربیع خواه جلوگیری از آغاز حمله استقلال بود. بنابراین او بیشتر از کامیابی‌نیا مستحق این کارت زرد بود. همچنین من نمی‌توانستم به خاطر یک خطا به دو بازیکن کارت زرد نشان دهم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.