حسینی: هواداران پرسپولیس فریب خوردند/ منتظر تصمیم کمیته انضباطی می‌مانیم

حسینی: هواداران پرسپولیس فریب خوردند/ منتظر تصمیم کمیته انضباطی می‌مانیم

حسینی: هواداران پرسپولیس فریب خوردند/ منتظر تصمیم کمیته انضباطی می‌مانیم

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: به پرسپولیسی‌ها توهین شده و منتظر کمیته انضباطی هستیم تا ببینیم چه تصمیمی در این‌باره می‌گیرد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه غدیر اهواز گفت: همه دیدند که ما در چه شرایطی مقابل حریف بازی کردیم، به ما فقط فحاشی شد و مورد هدف برای پرتاب سنگ قرار گرفتیم. من دیگر کوتاه نمی‌آیم و از حق تیم دفاع می‌کنم.  منتظر هستم ببینم کمیته انضباطی در این شرایط چه تصمیمی می‌گیرد. به ما ۹۰ دقیقه توهین شده و باید این مسئله پیگیری شود. قرار نیست که هرکسی خواست فحاشی کند و هیچ اتفاقی هم نیفتد، من این حرف‌ها را می‌زنم و پای آن هم هستم. 

 

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه افزود: بارها گفته بودم که خیلی‌ها می‌خواهند به تیم ما ضربه بزنند و مهمترین قسمت این است که هواداران ما فریب خوردند و این خوب نیست اما متأسفانه کاری هم نمی‌توان انجام داد.

 

وی در ادامه گفت: در بازی مقابل استقلال خوزستان شرایط اصلاً نرمال نبود و در این وضعیت نمی‌توانستیم فوتبال بازی کنیم. در این بین متأسفانه هواداران ما فریب خوردند و کاری هم نمی‌شود کرد. متأسفانه اتفاقاتی رخ داده که از ماست که بر ماست و همین مسائل به ما ضربه می‌زند.

 

حسینی افزود: فوتبال را کسانی اداره می‌کنند که امنیت انسان‌ها برایشان مهم نبود و هیچ مسئله‌ای در این بین برایشان اهمیت نداشت.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.