حرکت شجاعانه و انسان دوستانه پلیس زن

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه پلیس زن

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه پلیس زن

ما می خواهیم به داوطلب جوان آتش نشان سلسته آیالا که روز گذشته در حالی که به عنوان افسر پلیس در بیمارستان در حال انجام وظیفه بود و به یک کودک در حال گریه کردن شیر داد تبریک بگوییم. رفتارهایی اینچنینی ما را غرق در غرور کرده و ما را متعهد می سازد که تلاش ها، کار و همبستگی مان را با جامعه خود دو چندان کنیم. ..

به گزارش تابناک باتو، یک پلیس زن آرژانتینی هنگامی که در شیفت کاری خود در یک بیمارستان به سر می برد با کودکی روبرو شد که شدیداً دچار سوء تغذیه شده بود و به همین دلیل در اقدامی شجاعانه و البته مادرانه بلافاصله به او شیر داد. سلسته آیالا در حال انجام وظیفه در بیمارستان کودکان سور ماریا لودوویک در بوئنوس آیرس بود که ناگهانی کودکی لاغر را در حالی که به شدت گریه می کرد به بیمارستان آوردند. وی که می دید کودک گرسنه است و کارکنان بیمارستان نیز به دلیل کار فراوان توانایی رسیدگی کامل به او را ندارند از پرسنل بیمارستان درخواست کرد به او اجازه دهند که کودک را بغل کرده و به او شیر بدهد.

 

اخبار,اخبارگوناگون,پلیس زن

پزشکان نیز این اجازه را به او داده و آیالا بچه گریان را بغل کرده و شروع به شیر دادن به وی کرد. کودک بلافاصله آرام شده و دیگر خبری از گریه ای بی امان او نبود. آیالا در گفتگو با یک رسانه محلی در مورد این حرکت شجاعانه خود چنین گفت:

” متوجه شدم که او گرسنه است، زیرا انگشتش را به دهان برده و آن را می مکید از این رو درخواست اجازه کردم که او را در آغوش گرفته و از سینه خود به او شیر بدهم. لحظه غم انگیزی بود، اینکه او را در این شرایط می دیدم دلم را بدرد می آورد. جامعه باید نسبت به مسایلی که کودکان را تحت الشعاع قرار می دهد بسیار حساس باشد، این اتفاقات نباید ادامه دار باشد”.

 

اخبار,اخبارگوناگون,پلیس زن

یکی از دوستان این پلیس زن به نام مارکوس هردیا می گوید که پرسنل بیمارستان این بچه را “کثیف” خطاب کرده بودند اما آیالا به این موضوع هیچ اهمیتی نداده و به او شیر داد. او از آیالا در حال شیر دادن به کودک عکس گرفته و آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت. وی در این باره چنین می گوید:” می خواهم این نمای زیبا از عشق که تو امروز آفریدی و به این کودک ناشناس شیر دادی را با همه مردم به اشتراک بگذارم، کودکی که او را نمی شناختی اما برای ایفای نقش مادری لحظه ای درنگ نکردی. تو اهمیت ندادی که او کثیف است، چیزی که پرسنل بیمارستان در مورد او می گفتند. خسته نباشی همکار”.

عکس لحظه شیر دادن این افسر پلیس زن به کودک مذکور بیش از ۶۸٫۰۰۰ لایک، ۹۴٫۰۰۰ بازنشر و بیش از ۳۰۰ کامنت در تایید و تمجید از آیالا دریافت کرد. به گفته رسانه های محلی، این کودک برادر کوچکتر در میان ۶ خواهر و برادر است که مادر تنهای آن ها در شرایط بسیار بد جسمی و مالی به سر می برد. یگان آتش نشانی شهر که آیالا در اوقات بیکاری خود در آن فعالیت می کند نیز به این حرکت مادرانه و تحسین برانگیز آیالا واکنش نشان داده و عکس مذکور را در صفحه رسمی خود قرار داده و چنین نوشت:

 

اخبار,اخبارگوناگون,پلیس زن

” ما می خواهیم به داوطلب جوان آتش نشان سلسته آیالا که روز گذشته در حالی که به عنوان افسر پلیس در بیمارستان در حال انجام وظیفه بود و به یک کودک در حال گریه کردن شیر داد تبریک بگوییم. رفتارهایی اینچنینی ما را غرق در غرور کرده و ما را متعهد می سازد که تلاش ها، کار و همبستگی مان را با جامعه خود دو چندان کنیم”.

یکی از دوستان آیالا با نام آنتونلا رومانو نیز در کامنتی در این باره چنین گفته است:” چیزی غیر از این را از تو انتظار نداشتم! تو نه تنها یک زن فوق العاده بلکه یک مادر بی نظیر هستی. همه کسانی که تو را می شناسند می دانند که همه کارهای تو غرور آفرین هستند”.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.