حامد حدادی: بگذارید خودمان برای خداحافظی تصمیم بگیریم


حامد حدادی: بگذارید خودمان برای خداحافظی تصمیم بگیریم

اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران

لژیونر بسکتبال ایران گفت: فعلا در خدمت تیم ملی هستم و اگر قرار به خداحافظی باشد دوست دارم این اتفاق با شکوه بیفتد.

به گزارش ایسنا، حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در نشست خبری اعضای تیم ملی اظهار کرد: سیستم جدید انتخابی جام جهانی خیلی خوب است و فرصتی برای ما شده تا بتوانیم در کشور خودمان به میدان برویم و بعد از سال ها میزبان باشیم. در گذشته میزبان تورنمنت مهمی نبودیم و اکنون این اتفاق افتاده و باید از آن استفاده کنیم. باید از تمام توانمان استفاده کنیم و با حمایت تماشاگران با قدرت به جام جهانی صعود کنیم.

 

لژیونر بسکتبال ایران درباره دلیل غیبتش در پنجره اول مسابقات نیز بیان کرد: من به ایران آمدم و تصمیم داشتم برابر قطر بازی کنم اما مسئولان باشگاه چینی با من تماس گرفتند و گفتند که باید به چین برگردم. من گفته بودم که اگر باشگاه نیاز داشتم سریع برمی گردم و با توجه به اینکه قراردادم برای تیم ملی گارانتی نداشت به همین دلیل به چین برگشتم.

 

او درباره این موضوع که گفته شد به دلیل استعفای مشحون به چین رفته، بیان کرد: نه اصلا اینطور نبود. این اتفاق با استعفای آقای مشحون همراه شد اما به دلیل آن نبود. من به بچه ها گفتم با انگیزه بازی کنند و برنده شوند که این اتفاق هم افتاد.

 

حدادی در پاسخ به این سوال که چند سال دیگر او را در تیم ملی خواهیم داشت؟ تصریح کرد: من در خدمت تیم ملی هستم و امیدوارم اگر قرار به خداحافظی باشد با شکوه این اتفاق بیفتد نه مثل اتفاقی که برای بازیکنانی مثل آفاق افتاد و اصلا نمی‌دانیم اکنون کجا هست. به نظرم باید اجازه داده شود که خودمان تصمیم بگیریم نه اینکه بگوییم حدادی نیا یا خداحافظ صمد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.