جلالی‌زاده: روحانی خواسته‌ها و مطالبات مردم را قربانی اهداف دوردست خود نکند

جلالی‌زاده: روحانی خواسته‌ها و مطالبات مردم را قربانی اهداف دوردست خود نکند

جلالی‌زاده: روحانی خواسته‌ها و مطالبات مردم را قربانی اهداف دوردست خود نکند

اخبار,اخبار سیاسی,جلالی‌زاده

جلال جلالی‌زاده گفت: دولت باید اساس را بر اجرای قانون اساسی بگذارد. رئیس‌جمهوری به‌عنوان مجری قانون اساسی باید اصل و بنا را بر اجرای قانون اساسی بگذارد چون تنها در این صورت است که بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل می‌شود.

جلال جلالی‌زاده، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم تأکید کرد که دولت حسن روحانی در سال جدید باید اجرای قانون اساسی را مبنای عمل خود قرار دهد و تنها در این صورت است که کشور از بحران خارج می‌شود.

 

او به اعتمادآنلاین گفت: «دولت باید اساس را بر اجرای قانون اساسی قرار دهد. رئیس‌جمهور نیز به‌عنوان مجری قانون اساسی باید اصل و بنا را بر اجرای این قانون بگذارد چون تنها در این صورت است که بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل می‌شود.»

 

جلالی‌زاده تأکید کرد: «خواسته‌ها و مطالبات مردم از جمله مطالبات آنان در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی تنها از طریق بازگشت به قانون اساسی حل می‌شود. اگر دولت در سال جدید بازگشت به قانون اساسی را در دستورکار خود قرار دهد بسیاری از معضلات کشور حل‌شدنی است.»

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سؤال که آیا اراده‌ای در دولت برای این کار وجود دارد، گفت: «متأسفانه من از این دولت اراده‌ای برای این کار نمی‌بینم. آقای روحانی با چینشی که در کابینه‌اش داشت امیدها را ناامید کرد. از ایشان انتظار می‌رفت مجموعه‌ای مقتدر، قاطع و پیگیر برای مطالبات مردم تشکیل دهد اما از کابینه ایشان چنین چیزی احساس نمی‌شود و به نظر نمی‌رسد از این دولت دیگر دودی برخیزد.»

 

جلالی زاده تأکید کرد: «آقای روحانی نباید خواسته‌های مردم و مطالبات آنان را قربانی اهداف دوردست خود کند. ایشان نباید به خاطر اهداف و چشم‌اندازی که در آینده برای خود می‌بیند مردم و مطالبات آنان را نادیده بگیرد. در شرایط فعلی هیچ‌چیز مهم‌تر از تحقق مطالبات مردم نیست و آقای روحانی نباید این مهم را فراموش کند.»

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.