جشن‌های استقلال امارات در غیاب شیخ خلیفه


جشن‌های استقلال امارات در غیاب شیخ خلیفه

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,جشن‌های استقلال

جشن‌های استقلال امارات در سراسر شیخ نشین‌های امارات در حال برگزاری است. این در حالی است که شیخ خلیفه بن زاید، رئیس امارات در این مراسم حضور ندارد.

به گزارش ایسنا، جشن‌های استقلال امارات در شرایطی در حال برگزاری است که شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات در کشور حضور ندارد و غایب اصلی این مراسم است. شهروندان اماراتی در فضای مجازی از غیبت خلیفه در جشن‌های استقلال انتقاد کرده‌اند.

رسانه‌های امارات تصاویری از حضور مسئولان و شیوخ امارات در جشن‌های استقلال منتشر کرده‌اند که در تمامی تصاویر منتشر شده تصویر شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی دیده می‌شود.

 

شیخ خلیفه که حاکم ابوظبی و رئیس امارات است، سال ۲۰۱۴ در پی یک سکته مغزی عملا از قدرت کنار گذاشت شده و از آن زمان برادر وی محمد بن زاید، به عنوان ولیعهد اداره امور کشور را به دست گرفته است.

شیخ خلیفه تاکنون چند بار برای مداوا و یا به دلایلی که هیچگاه اعلام نمی‌شود از کشور خارج شده و از سال ۲۰۱۴ شایعه‌هایی مبنی بر برکناری او از قدرت توسط برادرش مطرح شده است؛ شایعاتی که عدم حضور او در مراسم ملی و یا ظاهر نشدنش در دیدارهای رسمی با مقامات دیگر کشورها بر قوت آن می‌افزاید.

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,جشن‌های استقلال

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.