توضیح فدراسیون فوتبال درباره دیدار تیم ملی مقابل سیرالئون


توضیح فدراسیون فوتبال درباره دیدار تیم ملی مقابل سیرالئون

اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌گوید دیدار مقابل سیرالئون به خاطر زمان و گزینه‌های محدودی که برای انتخاب یک تیم آفریقایی داشتند، در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف سیرالئون رفت که این دیدار انتقادات زیادی را به دنبال داشت. علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری این دیدار و این که بازی با سیرالئون از چه طریقی هماهنگ شده است اظهار کرد: پس از لغو دیدار تدارکاتی با لیبی، دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به دنبال یک تیم آفریقایی بود که در نهایت دیدار با سیرالئون پس از پاسخ‌هایی که از این کشورها دریافت کردیم، انتخاب شد. برای انتخاب یک بازی تدارکاتی با تیم آفریقایی، هم گزینه‌های محدود و هم زمان کمی را پیش رو داشتیم. این بازی‌ بیشتر برای بازیکنانی در نظر گرفته شده که در تیم ملی تجربه زیادی نداشتند.

 

او درباره عدم حضور تیم اصلی سیرالئون در این دیدار تصریح کرد: همان طور که تیم ملی ایران با بازیکنان اصلی‌اش پا به این بازی نگذاشته، سیرالئون هم با تیم اصلی‌اش به ایران نیامده است. در نهایت مواردی بود که منجر به انتخاب این دیدار تدارکاتی شد. امیدوارم با همان شدتی که بازی با سیرالئون نقد شد، از بازی‌های پیش روی تیم ملی تعریف شود.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره دیدارهایی که برای شبیه‌سازی بازی مقابل پرتغال و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: انتخاب بازی تدارکاتی در محدوده اختیارات کادر فنی است. بر اساس سفارشاتی که به دپارتمان تیم‌های ملی و روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال داده شده، دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده است. بازی با ترکیه و یونان بازی‌های بسیار مناسبی برای تیم ما است و خیلی از نقاط ضعف ما را مشخص می‌کند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.