توضیح رئیس سازمان زندان‌ها درباره اعتصاب غذای بقایی

توضیح رئیس سازمان زندان‌ها درباره اعتصاب غذای بقایی

توضیح رئیس سازمان زندان‌ها درباره اعتصاب غذای بقایی

اخبار,اخبار سیاسی,حمید بقایی

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اعتصاب غذای حمید بقایی که برای تحمل ۱۵ سال حبس در زندان اوین به سر می‌برد گفت: تمهیدات لازم را برای وی فراهم کردیم و مانند سایر زندانیان به پزشک دسترسی دارد.

اصغر جهانگیر در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به سؤالی در خصوص اعتصاب غذای حمید بقایی معاون اجرایی ریاست جمهوری در دولت دهم اظهار کرد: تمهیدات لازم را برای وی فراهم کردیم و آنجایی که نیاز به حضور پزشک باشد، مانند سایر زندانیان به صورت روزانه از پزشک مقیم و حتی پزشکان متخصص استفاده می‌شود.

 

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اضافه کرد: به رغم اینکه کسی تلاش می‌کند با نخوردن آب و غذا، شرایط بدی را برای خود فراهم کند اما زندان در تلاش است این اتفاق نیفتد و از آن جلوگیری شود.

 

جهانگیر افزود: حتی اگر فردی از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشد و آب و غذا نخورد، ما به عنوان مجموعه زندان تلاش می‌کنیم فرد را از نظر روحی و روانی بازسازی و ارشاد و شرایط مناسبی را برای وی فراهم کنیم.

 

رئیس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: اگر هم در این طور مواقع نیاز به حضور پزشک باشد، از پزشک استفاده می‌شود و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.

 

۲۲ اسفند سال ۹۶ بود که دادستانی تهران اعلام کرد: پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و به زندان معرفی شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.