تفاوت اساسی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با ادوار پیشین


تفاوت اساسی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با ادوار پیشین

اخبار,اخبار ورزشی,المپیک ۲۰۲۰ توکیو

IOC (کمیته ملی المپیک) تصمیم گرفته که در المپیک توکیو چند رشته جدید به بازی‌ها اضافه شوند.

به گزارش ایلنا، در المپیک توکیو ۵ رشته بیس‌بال – سافتبال، کاراته، اسکیت‌بوردینگ، ورزش‌های صعودی و موج‌سواری اضافه شده‌اند. این به معنای مسابقات بیشتر و مدال های افزونتر خواهد بود و همین نکته عریض و طویل‌تر شدن رقابت‌ها را به همراه خواهد داشت و ممکن است بازی‌ها در بازه زمانی یکماهه که حداکثر تایم در نظر گرفته شده برای مسابقات المپیک است، به پایان نرسد و نیازمند فشرده کردن رقابت‌ها و افرایش زمان برگزاری باشد. از همین رو IOC تصمیم گرفته تا در برخی از رشته‌ها نفرات و ماده‌ها را کاهش دهد.

 

کمیته بین‌المللی المپیک از احتمال کاهش تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ خبر داد. این احتمال وجود دارد IOC تعداد سهمیه‌های المپیک را در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ را کاهش دهد.

 

با این حال، جان کاتز، رئیس کمیته اجرایی تحویل بازی‌های المپیک پیشنهاد کرده است که این وضعیت ممکن است در آینده تغییر کند.

 

وی در این باره اظهار داشت: «این احتمال وجود دارد تعداد ورزشکاران به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر کاهش یابد. در المپیک ریو ۱۰ هزار و ۹۰۱ ورزشکار حضور داشتند که احتمال دارد تعداد ورزشکاران به ۱۰ هزار و ۶۱۶ نفر در المپیک ۲۰۲۰ کاهش یابد. این تصمیم IOC برای کاهش سهمیه‌ها به دلیل اضافه کردن ماده‌های مختلف است.»

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.