تصویربرداری سریال «افسانه هزارپایان» در مراحل پایانی


تصویربرداری سریال «افسانه هزارپایان» در مراحل پایانی

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال افسانه هزارپایان

تصویربرداری سریال «افسانه هزارپایان» در شهرک غزالی ادامه دارد و عوامل سریال را برای پخش در سال آینده آماده می‌کنند.

به گزارش بانی فیلم، تصویربرداری این سریال به کارگردانی شهاب عباسی که از اواسط شهریور ماه در شهرک غزالی آغاز شده بود به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

 

با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز عوامل این سریال در شهرک غزالی مشغول ضبط قسمت‌های پایانی هستند و با برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری «افسانه هزار پایان» پیش از عید نوروز به پایان می‌رسد.

 

«افسانه هزار پایان» یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این سریال به سرپرستی حسن وارسته و به قلم حمزه صالحی به نگارش درآمده است.

 

سریال «افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند.

 

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، مهران رجبی، عزت الله مهرآوران، محمد نادری، شهرزاد کمالزاده، بیوک میرزایی، عزت‌الله رمضانی‌ فر، تورج نصر، ابراهیم شفیعی، کیمیا گیلانی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، مریم حسین زاده،آناهیتا خسروی اشاره کرد.

 

مجموعه طنز «افسانه هزار پایان» در ایام دهه فجر هر شب ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه نسیم و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۹ از شبکه پنج انجام می‌شد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.