تصاویر لو رفته از کراس پرفورمنس ب‌ام‌و X5 M


تصاویر لو رفته از کراس پرفورمنس ب‌ام‌و X5 M

استفاده از پلت‌فرم CLAR این ذهنیت را برای کارشناسان ایجاد می‌کند نسل جدید X5 M به خودریی سبکتر از نسل‌های گذشته تبدیل خواهد شد. تفاوت وزنی این خودرو با اسلافش حدود ۳۰۰ کیلوگرم برآورد خواهد شد.

ب‌ام‌و X5 M در سال‌های قبل برای بسیاری از بازارهای جهان به ویژه انواع آسیایی کاربردی و محبوب شده است و اینک پس از چند سال نوبت ورود نسل جدیدی این خودرو به جاده‌ها فرا رسیده است.

 

به گزارش عصر ایران ، تصاویر منتشر شده از این خودرو حکایت از تغییرات ظاهری جالبی در خودرو دارد.

 

ب‌ام‌و در این خودرو از جلو پنجره‌های جدید خود بهره برده که بزرگتر از نسل قبل هستند.

 

از طرفی پلت‌فرم کلی خودرو در این مدل تغییر شکل داده و شبیه همان نسخه “کلاری CLAR” است که در نسخه‌های ۵ و ۷ شاهدش هستیم. استفاده از پلت‌فرم  CLAR  این ذهنیت را برای کارشناسان ایجاد می‌کند نسل جدید   X5 M  به خودریی سبکتر از نسل‌های گذشته تبدیل خواهد شد. تفاوت وزنی این خودرو با اسلافش حدود ۳۰۰ کیلوگرم برآورد خواهد شد.

 

   اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,ب‌ام‌و X5 M

 

خطوط روی نمای خارجی حالت شکسته و زاویه‌دار خودرو را که پیشتر روی نسل‌های گذشته دیده می‌شد را از دست داده و به جای آن شاهد چین و قوس‌های ملایم در تصاویر جاسوسی هستیم. چراغ‌های LED روزتاب در نمای روبه‌رویی خودرو خودنمایی می‌کنند.

 

در نمای انتهایی خودرو نیز اسپویلرهای بزرگ و پهن‌تری به کار رفته است.

 

   اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,ب‌ام‌و X5 M

 

 خودرو احتمالا برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۴ ثانیه زمان نیاز دارد و این شتاب خوب در کلاس خود را مدیون پلت‌فرم جدید و موتور به روز خود است. اطلاعات زیادی در خصوص سامانه قدرتی خودرو وجود ندارد اما پیش‌بینی می‌شود روی این خودرو شاهد موتورهای ۴٫۴ لیتری ۸ سیلندر توئین توربو باشد.

 

   اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,ب‌ام‌و X5 M

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.