تصاویر خانه دوبلکس «جسیکا چستین» در نیویورک


تصاویر خانه دوبلکس «جسیکا چستین» در نیویورک

خانه دوبلکس جسیکا چستین، بازیگر زن معروف آمریکایی، در گرینویچ ویلیج، یکی از محله های معروف شهر نیویورک، دارای جذابیت سبک پیش از جنگ جهانی دوم است.

 

فضای داخلی پر نور این خانه چیزی است که بیشتر ساکنان شهر رویای آن را دارند؛ و شاید به همین خاطر است که طبق گقته املاک و مستغلات ویکلی، بهای آن از قیمت پایه خود ۱۰۰ هزار دلار فراتر رفته و در پایان به قیمت ۱٫۹ میلیون دلار فروخته شده است.

 

خانه دوبلکس «جسیکا چستین» در نیویورک

چستین این آپارتمان واقع در خیابان مِرسِر را در سال ۲۰۱۲، و درست پس از درخشش در فیلم خدمتکار (۲۰۱۱) خریداری کرد. اتاق نشیمن بزرگ این واحد ۱۲۸۵ فوت مربعی دارای شومینه ای چوب سوز، کفپوشی به طرح جناغی، و ارتفاعی بیش از ۱۰ فوت است. علاوه بر این، یک اتاق نهار خوری مجزا و آشپزخانه ای با کابینت های چوبی زیبا نیز وجود دارد. راه پله مارپیچ بلوطی آن به طبقه دوم منهتی می شود، که سوئیت اصلی و وان فلزی صیقلی آن را در خود جای داده است.

 

اتاق خواب دوم نیز در این طبقه واقع شده است. همانطور که چستین در آپارتمان گرم و دنج خود در نزدیکی سنترال پارک لم خواهد داد، آن را با دوست پسر خود، مدیر مد لباس، جیان لوکا پاسی نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

 

نگاهی به خانه دوبلکس جسیکا چستین در گرینویچ ویلیج

تصاویر خانه جسیکا چستین,خانه جسیکا چستین

دکوراسیون خانه جسیکا چستین,خانه دوبلکس جسیکا چستین

خانه دوبلکس جسیکا چستین

 

تصاویر خانه جسیکا چستین در نیویورک, خانه جسیکا چستین در نیویورک

تصاویر خانه ستاره ها, خانه ستارگان هالیوودی

خانه جسیکا چستین در نیویورک

 

خانه دوبلکس جسیکا چستین, جدیدترین تصاویر خانه جسیکا چستین

حمام خانه جسیکا چستین

 

منبع : bartarinha.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.