تصادف رانندگی در اردبیل ۹ کشته و مجروح برجای گذاشت


تصادف رانندگی در اردبیل ۹ کشته و مجروح برجای گذاشت

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در اردبیل ۹ کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مهر، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل صبح شنبه در حاشیه بررسی این حادثه تصریح کرد: در پی بی‌احتیاطی و تصادف سه دستگاه خودرو سواری در  محور کوراییم، سه راهی گورادل اردبیل متأسفانه  هشت نفر مصدوم شده و یک کودک ۱۳ماهه فوت کرد.

 

فرهاد غیبتی با ابراز تأسف از این حادثه افزود: پس از اعلام گزارش مردمی، مأمورین امدادی اورژانس به محل اعزام و بلافاصله، مصدومین و کودک فوت شده را با دو دستگاه آمبولانس  و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام کردند.

 

وی ادامه داد: در حادثه دیگری به دلیل سقوط یک دستگاه پراید از بالای کوه یک زن ۴۵ ساله جان‌باخته و چهار تن دیگر نیز مصدوم شدند.

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تأکید کرد: در حوادث جاده‌ای تلاش اورژانس حضور به‌موقع برای نجات جان مصدومان است.

 

غیبتی اضافه کرد: در برخی مواقع مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در روند انجام کار اختلال ایجاد می‌کند که انتظار می‌رود شهروندان اورژانس را در انجام مأموریت‌ها یاری کنند.

 

وی افزود: در یک هفته گذشته  ۳۵ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده و برای ۳۲ مورد نیز آمبولانس اورژانس اعزام شده است.

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان متذکر شد: این معضل نیازمند فرهنگ‌سازی است و با وجود تماس‌های مزاحم زمان حضور اورژانس در صحنه حوادث جاده‌ای کمتر از میانگین کشوری است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.