تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور نمایندگان رهبری

تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور نمایندگان رهبری

تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور نمایندگان رهبری

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حادثه تروریستی
امروز با حضور جمع کثیری از مردم اهواز و مسوولان کشوری و استانی مراسم شهدای حادثه تروریستی اهواز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این مراسم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محل حسینه ثارالله اهواز آغاز شده است و مردم شهدای خود را تا چهار راه زند تشییع می کنند.

 

در ابتدای مراسم نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در تشریفاتی رسمی به شهدای حادثه تروریستی اهواز ادای احترام کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام رحیمیان و مروی نمایندگان رهبری، وزیر اطلاعات، وزیر دادگستری، وزیر بهداشت، وزیر دفاع، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری حضور دارند.

 

وزیر بهداشت به همراه وزیران دفاع و دادگستری و رییس بنیاد شهید برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حضور دارند. هیات دولت نیز با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت مردم، در شهر اهواز را محکوم و روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کرده است.

 

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رییس جمهور جهت دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز و حضور در مراسم تشییع شهدای این حادثه وارد اهواز شد.

 

 حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، رییس بنیاد شهید، عصر روز یکشنبه اول مهر ماه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی استاندار خوزستان وارد اهواز شد و در بدو ورود در گفت و گویی شهادت جمعی از هموطنان عزیز در اهواز را تسلیت گفت و هدف از سفر خود را شرکت در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز، دیدار و گفت‌وگو با خانواده این عزیزان و عیادت از مجروحان این حادثه اعلام کرد.

 

معاون رییس جمهور که به نمایندگی از رییس‌جمهوری به خوزستان سفر کرده است، تأکید کرد: ملت ایران از دشمنان هراسی ندارند و این حادثه تروریستی در ماه محرم و نخستین روز دفاع مقدس موجب تأثر فراوان شد البته آحاد مردم با اتحاد و انسجامی که یادآور روزهای دفاع مقدس است توطئه دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرده و مقابل آنها ایستاده است.

 

روز شنبه، ۳۱ شهریور، چند عنصر مسلح حاضرین مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به رگبار بستند و در جریان آن ۲۴ نفر شهید و حدود ۷۰ نفر از مردم و نیروی نظامی مجروح شدند. مسئولیت این حادثه تروریستی را که در جریان آن تعدادی از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند، ابتدا جریان “الاحوازیه” و سپس گروهک تروریستی داعش بر عهده گرفتند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.