تشکیل جلسات سران سه قوه برای تعدیل بودجه ۹۸/لایحه ۱۰ روز آینده ارائه می شود

تشکیل جلسات سران سه قوه برای تعدیل بودجه ۹۸/لایحه 10 روز آينده ارائه مي شود

تشکیل جلسات سران سه قوه برای تعدیل بودجه ۹۸/لایحه ۱۰ روز آینده ارائه می شود

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , نعمتی
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی پارلمان برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور خبر داد. 

به گزارش فارس، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (۲۵ آذر ماه ۹۷) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه غلامرضا تاجگردون رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارشی از پیش‌بینی‌های بودجه سال ۹۸ و ویژگی‌های آن به مجلس و نمایندگان خانه ملت ارائه کرد.

 

نعمتی اظهار داشت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس در مورد بودجه سال ۹۸ کل کشور توضیحاتی مطرح شد، با توجه به این که رهبر معظم انقلاب تذکراتی را به دولت برای تعدیل بودجه سال ۹۸ داده بودند موارد در طول هفته گذشته بین سران سه قوه و مرکز پژوهش ها و کمیسیون برنامه و بودجه جلساتی برگزار شد.

 

وی افزود: جمع بندی این است که ما نیازمند بودجه واقعی که بر اساس آن اقدامات تولید و عمرانی انجام گیرد را نیازمندیم و همچنین باید بتوانیم مشکلات بازنشستگان را حل کنیم.

 

وی گفت: با توجه به فشارهای آمریکایی ها باید بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم، با توجه به جمع بندی های انجام شده امیدواریم این بودچه منشا اثر باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: بحث معیشت اولویت دولت و مجلس است و موضوعات عمرانی ، تولید و کمک به تولید جزو موضوعاتی است که باید به دنبال آن باشیم و باید بودجه را واقعی ببینیم.

 

نعمتی افزود: در ۱۰ روز آینده بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود، در مورد این که بودجه چه قدر واقعی باشد تفاهم ها انجام شده و تاکیدمان این است که بودجه واقعی باشد.

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.