تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,صحن مجلس
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این تذکرات که اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی،آنها را قرائت کرد، به شرح زیر است:

 

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: عدم پرداخت حقوق بهمن بازنشستگان ذوب آهن کرمان و عدم برنامه ریزی برای پرداخت عیدی سال جاری و عدم برنامه ریزی برای پرداخت حقوق اسفندماه.

 

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: وضعیت بیکاری در کل کشور و به ویژه در استان کرمانشاه بسیار نگران کننده است، وزیر و مجموعه مدیریت وزارتخانه برنامه ای برای بهبود این روند ندارد بنابراین لازم و ضروری است هر چه سریعتر از مسئولیت خود استعفا دهید.

 

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر راه و شهرسازی: عدم محقق شدن قول های متعدد و مکرر در طول سال گذشته در زمینه راه اندازی و افتتاح راه آهن کرمانشاه، دهه فجر سال ۹۶ گذشت اما نه از رئیس جمهور و نه از قطار برای افتتاح خبری نبود.

 

حسن سلیمانی و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد و کنگاور به وزیر جهادکشاورزی و وزیرصنعت، معدن و تجارت: مساعدت برای تسهیل در پرداخت بهای چغندر قند حوزه انتخابیه به کارخانه های قند.

 

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر به وزیر جهادکشاورزی: تسریع در تحویل قند و تفاله چغندرقند به چغندرکاران زحمت کش حوزه انتخابیه.

 

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و علی محمد مرادی نماینده مردم دهگلان به رئیس‌جمهور: به چه دلیلی به مشکلات بانکهای خصوصی پایان داده نمی شود؟ همچنین در تذکری به رئیس‌جمهور: دلیل افزایش چندین برابر کارمزد انتقال وجه بین بانکی در بین بانکهای دولتی چیست؟ همچنین به وزیر کشور: به چه دلیل کمیسیون‌های ماده دو در فرمانداری به مشکلات قربانیان مین و درگیری در مناطق مرزی رسیدگی نمی کند.

 

سید حسین نقوی حسینی و حاجی دلیگانی نمایندگان ورامین، قرچک، پیشوا و خمینی شهر و شاهین شهر به وزیر امورخارجه: علت دعوت از وزیر امور خارجه فرانسه با توجه به مواضع خصمانه فرانسه علیه جمهوری اسلامی ایران.

 

فریده اولاد قباد و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان تهران به اتفاق ۵۰ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور: تسریع در اجرای مصوبه جلسه شورای عالی اداری عصر روز سه‌شنبه (۹۶/۴/۲۷) در خصوص هشت سال کاهش سن مدیران کشور و انتخاب ۳۰ درصد مدیران کشور در دستگاه‌های اجرایی از بین زنان.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.