تحقیق در مورد چکیده بررسی رابطه بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم با حل مشکلات دینی دانش آموزان

تحقیق در مورد چکیده بررسی رابطه بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم با حل مشکلات دینی دانش آموزان

تحقیق-در-مورد-چکیده-بررسی-رابطه-بین-میزان-خلاقیت-دبیران-درس-علوم-با-حل-مشکلات-دینی-دانش-آموزانلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏دانشگاه
‏شهیدبهشتی
‏دانشکده
‏علوم تربیتی وروان شناسی
‏عنوان پایان‏ نامه
‏بررسی رابطه بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم با حل مشکلات دینی دانش آموزان سوم راهنمایی مدارس عادی ـ دولتی شهر تهران.
‏دوره
‏کارشناسی ارشد ‏–‏ ‏ آذر ماه ۱۳۸۳
‏گروه
‏علوم تربیتی
‏رشته
‏برنامه ریزی درسی
‏نام دانشجو
‏علی اکبر عجم
‏استاد راهنما
‏دکترزهرا صباغیان
‏استاد مشاور
‏دکتر محمد رضا حمیدی زاده
‏اساتید داور
‏چکیده
‏هدف این پژوهش شناخت رابطه بین خلاقیت دبیران درس علوم با حل مشکلات درسی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهر تهران بوده است. بدین منظور یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی مطرح شده اند که عبارتند از:
‏فرضیه اصلی تحقیق : بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم با حل مشکلات درسی دانش آموزان رابطه معنی دار وجود دارد.
‏فرضیات فرعی پژوهش:
‏بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم و ایجاد انگیزه در دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد.
‏بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم و میزان مطالعه دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد.
‏بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم و جلب توجه دانش آموزان به مطالب درسی در هنگام تدریس رابطه معنی داری وجود دارد.
‏بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم و فهمیدن مطالب درسی توسط دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد.
‏بین میزان خلاقیت دبیران درس علوم و مشارکت دادن دانش آموزان در فعالیته های یادگیری رابطه معنی داری وجود دارد.
‏روش تحقیق در این پژوهش از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه دبیران و کلیه دانش آموزان پسر سوم راهنمایی شهر تهران بوده و از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است که تعداد نمونه دانش آموزان ۲۷۵ نفر و تعداد نمونه معلمان ۵۵نفر می باشد.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.