تحقیق در مورد محصولات آلکالین در تغییر شکل دادن پپتان بسیار موثر است

تحقیق در مورد محصولات آلکالین در تغییر شکل دادن پپتان بسیار موثر است

تحقیق-در-مورد-محصولات-آلکالین-در-تغییر-شکل-دادن-پپتان-بسیار-موثر-استلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱
‏محصولات آلکالین در تغییر شکل دادن پپتان بسیار موثر است .
‏واکنش اولیه مایه در یک محیط کشت خالص از باکتری های خانواده TslA‏ یا KIA‏ ، اطلاعات فوق العاده ‏با ارزشی را در زمینه جنس ( تیره ) در اختیار میکروبیولو‏‍‏ژیست قرار میدهد و آزمایشهای بعدی همگی براساس همین واکنش انتخاب می شوند. اگرچه این میانگین ابتدا برای باسیل جرم منفی و توانایی گونه های باسیل جرم مثبت Eryspie lothix rhusiop athiam‏ استفاده می شود . تولید سولفید هیدرو‏‍‏ژن را اغلب در TSLA‏ تشخیص داده اند . گونه های باسیلی برای مایه کوبی TSLA‏ یا KIA‏ استفاده می شوند . برای اینکه ابتدا آنها فکر می کردند که باسیل جرم منفی معمولا محوطه اسیدی آن به سمت تقریبا نارنجی رنگ تمایل دارد . اگلوهای ظریف در واکنش رنگها همچون رنگ متمایل به قرمز گیلاسی وگاز خیلی کم رنگ یا قرمز خیلی تیره است ( گونه های serratia‏‌‏ فرض شده است )‏ ( گونه های providencia protews‏ یا morganella‏ فرض شده اند ) . که می تواند با روشهای پیشرفته و بکارگرفتن تست های بیشتر برای هدایت کردن مراحل آزمایش از آنها استفاده کرد .
‏۴-۹ تعاریف معمولی آزمایشات بیوشیمی
‏برای بیوشیمی تعاریف زیادی وجود دارد که در سالهای اخیر این تعاریف را برای محیط مایه کوبی ، کاهش زمان مایه کوبی ، تولید اتوماتیک ، یا سیستم مشخص گونه ها طبق الگوهای واکنش بکار برده می شود .
‏۳ نوع از این سیستم ها بطور خلاصه شرح داده شده اند :
a‏-۴-۹‏ : تعریف متداول سیستم های تست بیوشیمی که در مقادیر ( حجم های ) کوچک فراهم می شوند . تعدادی از روشهای متداول را میتوان درمحیط آزمایش فراهم کرد و نتایج فوق العاده سریع آن را در مایه کوبی قوی و در زیر لایه ها با مقادیر کم بدست آورد .
‏گونه های Neisseria‏ خیلی سریع وکاملا موفقیت آمیز مشخص شده و بکار برده می شوند. روش Kellogg‏ را برای این اصل بکار می برند. تعریف آبگوشت محیط کشت Kellogg‏ ‏

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.